حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نمایشگر حرفه ای ایسر معرفی شد

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، ایسر، برندهای مطرح فناوری

شرکت ایسر به تازگی از نمایشگر حرفه ای ۲۷ اینچی جدیدی موسوم به BE270U رونمایی کرد. برای مشاهده ادامه مطلب با وب سایت ترنجی همراه باشید.

این مانتیتور به پنل ۲۷ اینچی QHD IPS با رزولوشن ۱۴۴۰*۲۵۶۰ پیکسلی مجهز است. از مشخصات فنی آن باید به نرخ تجدید نظر ۷۵ هرتزی، پوشش کانونی ۱۰۰ درصد، نسبت کنتراست ۱۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰:۱، شدت روشنایی ۳۵۰ کاندلا بر مترمربع و مدت زمان پاسخ دهی ۶ میلی ثانیه‌ای اشار داشت.

دو اسپیکر ۲ واتی و پایه ErgoStand ایسر که اجازه خواهد داد کاربر صفحه نمایش را به شکل عمودی و افقی درآورده و آن در حالت هایی مطابق نظر  خود قرار دهد.

edcfa5a7602c

همچنین کاربر می تواند BE270U را روی دیوار نیز قرار دهد. در زمینه اتصالی ایسر از پورت های DP, Mini-DP, MHL و USB 3.0 hub بهره گرفته است.

ایسر در هنگام معرفی آن را برای حرفه ای هایی که با کارهایی چون تدوین، طراحی و برخی دیگر سر و کار دارند، تدارک دیده است. مانیتور موردبحث قابلیت های دیگری همانند مالتی تسکینگ، چند استریم و تصویر در تصویر را پوشش می دهد.

BE270U با قیمت ۴۹۹ دلار برای خرید دردسترس است.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”https://www.techpowerup.com/227650/acer-releases-the-be270u-monitor-27-wqhd-ips-panel”][/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SAWAN

با وجود اینکه گرونه اما حیف که واسه بازی خوب نیست. در ضمن اون کنتراست ۱۰۰۰۰۰۰۰۰ هم داینامیک که ارزش خاصی نداره.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
MAHTABH