حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عکس‌هایی از MIUI 9 شیائومی منتشر شد

نوشته

7 سال قبل | 3 دیدگاه | Android، شایعات، شیائومی

تصاویری از MIUI 9 شیائومی منتشر شد. در ادامه با ما همراه باشید.

مدت کوتاهی پس از انتشار رسمی MIUI 8، در خبر‌ها خواندید که شیائومی در حال کار بر روی MIUI 9 مبتنی بر اندروید ۷ است. چند عکس با مضمون یک تخته و عدد ۹ در فضای مجازی  منتشر شده که به‌نظر محل برگذاری یک مراسم می‌آید. احتمال اینکه این مراسم، مراسم شروع فعالیت رسمی بر روی MIUI 9 باشد بالاست. در این عکس عدد ۹ بر روی یک صفحه حک شده است که زیر آن به زبان چینی و انگلیسی نوشته شده است: سلام MIUI و زیر آن نیز به نظر تاریخ برگذاری این مراسم یعنی ۷ نوامبر ۲۰۱۶ را نشان می‌دهد.

۷۲cc4bfe895349dda6fd404a843c0073

ec180054f28040d19539b4c55465b073

اما امروز نیز اسکرین‌ شات‌هایی از این سیستم عامل منتشر شد که با این اوصاف به‌نظر می‌رسد شیائومی مدتی است که بر روی MIUI 9 کار می‌کند.

۲۰۱۶۱۰۰۷۰۷۰۵۱۷۶۱۶۱

captures-miui-9

این‌ها اسکرین‌ شات‌هایی است که کاربری در شبکه‌ی اجتماعی Weibo منتشر کرده. همانطور که در عکس می‌بینید گوشی مذکور آپدیت جدید Beta مخصوص دولپرها را با شماره‌ی نسخه‌ی ۹.۱۰.۱۳ و حجم ۱٫۸ گیگابایت و مبتنی بر اندروید ۷٫۱ دریافت کرده است. عکس دیگر نیز نسخه‌ی ۶.۹.۲۳ رام دولپر MIUI 9  را نشان می‌دهد. این در حالی است که برخی کاربران با توجه به این‌که شعار رام در این عکس شعار MIUI 8 است، در صحت آن شک دارند.

هر چند احتمال اینکه MIUI 9 مبتنی بر اندروید ۷ باشد بسیار بالاست، احتمال اینکه پس از انتشار رسمی این نسخه، برخی از اسمارت‌فون‌‌های این شرکت بر روی نسخه‌های اندروید فعلی بمانند نیز بالا می‌باشد.

در این موضوع که شیائومی در حال کار بر روی MIUI 9 است هیچ شکی نیست، اما جزییات بیشتر شبیه ویژگی‌‌های جدید این نسخه و یا تاریخ انتشار آن در دست نیست. حدس ما بر این است که با توجه به اینکه سیکل پوشش کامل MIUI 8 دستگا‌ه‌های شائومی همین چند ماه پیش تمام شد، آمدن MIUI 9 تا نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۷ یا در بهترین حالت در ۳ ماهه‌ی دوم سال ۲۰۱۷ منتفی است. پیش بینی می‌شود با گذشت زمان جزییات بیشتری از MIUI 9 منتشر شود.

 

[button type=”default” color=”” target=”” link=”https://goo.gl/rpHQPe”]Gizmochina[/button]

 

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
riofarina

بعد از تجربه miui بنظرم رابط کاربری باقی شرکتها خیلی مبتدی و در حد آماتور هست.
برای لذت بردن از گوشی باید برای یکبار هم که شده تستش کنین. مطمئن هستم معتادش میشین.

mehrdadpesar

منم بعد از خرید می۵ همین حس شما رو دارم
واقعا رابط کاربری عالیی داره
رم گوشی شما چنده؟

dalga

تو تمامی رابطا لامصب تکه علی رغم سنگینیش فوق العاده روونه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مازیار کیانی
An uncharted realm, with a lost gift soul deep down