حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی می‌خواهد تا ۲ سال دیگر از اپل پیش بیفتد

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | Android، اخبار، سیستم عامل، موبایل، هواوی

ریچارد یو، مدیر گروه کسب و کار شرکت هواوی، گفته است که هواوی می‌خواهد تا ۲ سال دیگر دومین تولید کننده بزرگ گوشی هوشمند در جهان شود.

وی در گفت‌وگو با خبرگزاری رویترز گفت: «ما گام به گام و با ابداع‌های پی در پی به دنبال گرفتن آنها (شرکت اپل) هستیم.»

یو افزود: «فرصت‌های بیشتری در اختیار ما قرار خواهد گرفت. این فرصت‌ها عبارت هستند از: هوش مصنوعی، واقعیت مجازی و واقعیت افزوده.»

شرکت هواوی هم‌اکنون سومین تولید کننده بزرگ گوشی هوشمند در جهان پس از اپل و سامسونگ است. برپایه اطلاعات موجود از تحقیق صورت گرفت در شرکت آی دی سی (IDC)، هواوی در سال ۲۰۱۶ ۳۳٫۶ میلیون عدد گوشی هوشمند در جهان عرضه کرده است و به این اعتبار ۹٫۳ درصد از سهم بازار را در اختیار خود دارد.

شرکت اپل نیز تعداد ۴۵٫۵ میلیون گوشی هوشمند ارایه کرده و ۱۲٫۵ درصد از سهم بازارهای جهانی را به خود اختصاص داده است. اینها در حالی است که شرکت سامسونگ با عرضه ۷۲٫۵ میلیون گوشی هوشمند و برخورداری از ۲۰ درصد از سهم بازارهای جهانی در مقام نخست ایستاده است.

در اوایل سال کنونی میلادی، ریچارد یو گفت که به باور او شرکت هواوی می‌تواند تا پنج سال آینده به تولید کننده نخست گوشی هوشمند در جهان تبدیل شود.

با لغو تولید فبلت گلکسی نوت ۷ در سامسونگ و استقبال نه چندان گرم مخاطبان از آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس در شرکت اپل تا جایی که باعث کاهش ۵ درصدی عرضه گوشی‌های هوشمند اپل در سومین فصل از سال جاری میلادی شد، شرکت هواوی می‌تواند فرصت افت رقابت را غنیمت شمرده و برای خود مشتریان بیشتری دست و پا کند.

درخور ذکر است که هواوی روز گذشته از جدیدترین گوشی هوشمند خود، یعنی هواوی میت ۹، در مونیخ آلمان رونمایی کرد و در همان حال نوع طراحی پورش همین گوشی را نیز به همگان نشان داد.

به نظر شما هواوی قادر است تا در ۲ سال آینده از اپل پیشی بگیرد؟

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.androidauthority.com/huawei-wants-to-overtake-apple-within-the-next-two-years-726662/”]androidauthority[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار