حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی‌های جدید Vivo عاقبت رونمایی می‌شوند؟

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، موبایل

به رغم این که انتظارها این بود که آیین رونمایی از گوشی‌های جدید Vivo X9 و X9 Plus روز ۱۷ ماه نوامبر میلادی (۲۷ آبان) برگزار شود، آگهی‌ها و پوسترهای تبلیغاتی می‌گویند که این آیین ۱۶ نوامبر (۲۶ آبان) اجرایی خواهد شد.

افزون بر این، تصاویر موجود مهر تایید بر حدس و گمان‌های اولیه‌ای است که بر اساس آنها گفته می‌شود که این گوشی مجهز به دوربین دوگانه سلفی ۲۰ و ۸ مگاپیکسلی است. همچنین یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی به مثابه دوربین اصلی کار گذاشته است. مدل Vivo X9 Plus نیز دارای دوربین دوگانه سلفی و علاوه بر آن دوربین دوگانه اصلی می‌باشد.

صفحه نمایش مدل Vivo X9 با پوشش گوریلا گلس ۵ محافظت می‌شود. دیگر این که مجهز به موتور پردازش اسنپدراگون ۶۵۳ SoC با سی پی یو هشت هسته‌ای و گرافیک آدرنو ۵۱۰، ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی است. سیستم عامل پیش فرض آن ۶٫۰٫۱ است و درگاه یو اس بی Type-C در قسمت انتهایی این دستگاه قابل مشاهده است. آگهی‌های تبلیغاتی همچنین بر این که بدنه هر دو مدل X9 و X9 Plus از جنس فلز است صحه گذاشته‌اند.

vivo-x7-and-x7-plus

هنوز ۱۲ روز تا زمان رونمایی از این گوشی‌ها باقی مانده است و فرصت مناسبی است تا اطلاعات بیشتری از آنها به بیرون درز کند. در این مدت زمان احتمالا تبلیغات بیشتری با منظور معرفی و ایجاد اشتیاق برای خرید گوشی‌های Vivo X9 و Vivo X9 Plus صورت خواهد گرفت.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Vivo-X9-X9-Plus-to-be-unveiled-on-November-16th_id87414″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار