حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل iOS 10.2 آزمایشی را با قابلیت ذخیره تنظمیات دوربین ارایه شد

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل

امروز اپل جدیدترین به روزرسانی برای نسخه آزمایشی سیستم عامل موبایل و تبلت خود یعنی iOS را ارائه کرده است. در این به روزرسانی یک قابلیت جدید در دوربین اضافه خواهد شد که شاید برای شما اهمیت داشته باشد، به نظر ما این قابلیت کاربردی است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا با قابلیت preserve camera setting یا معادل ساده تر آن به فارسی یعنی ذخیره تنظیمات پیش فرض آشنا شویم. در ضمن ۳ قابلیت کوچک دیگر نیز اینجا وجود دارد!

اگر جز توسعه دهنده های علاقه مند به iOS هستید و یا از آن دسته کاربران شجاع که خود را در برنامه دریافت به روزرسانی های آزمایشی سیستم عامل موبایل و تبلت اپل ثبت کرده اید، امروز یک پیغام مبنی بر ارائه به روزرسانی نسخه ۱۰٫۲ آزمایشیiOS دریافت خواهید کرد. این به روزرسانی شامل ۳+۱ قابلیت جدید خواهد بود، چرا ۳+۱؟ کمی صبر!

سه قابلیت جدید شامل ۳ تصویر زمینه جدید، ویحت ویدیو و اموجی یا همان شکلک های جدید است، یعنی از این اموجی ها برای توصیف حالت ¯\_(ツ)_/¯ است! از این ۳ قابلیت که بگذریم می رسیم به حضور رسمی یک توییک جدید در iOS 10.2 Beta که به آن preserve camera setting گفته می شود. تا پیش از این با هر بار خارج شدن از دوربین، تنظیمات آن به حالت اولیه باز می گشت. این برای کاربرانی که شاید به تنظیمات پیش فرض علاقه ندارند جالب نیست. اپل با ارائه این حالت به شما اجازه می دهد تنظیمات مخصوص به خود را برای عکاسی ذخیره کنید تا وقتی دوباره برای عکاسی به برنامه دوربین باز می گردید، وقت خود را هدر ندهید.

اگر به روزرسانی iOS 10.2 beta را نصب کرده اید، تجربه کاربری خود را با ما و دوستان ترنجی خود، در ترنجی به اشتراک بگذارید. نظر شما درباره قابلیت های جدید چیست؟ چقدر برای شما کاربردی هستند؟ به نظر جای تنظیمات دستی کامل در دوربین آیفون ها خالی است!

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Apple-releases-iOS-10.2-beta-with-new-Preserve-Camera-Settings-feature_id87269″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)