حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لنوو P2 و موتو M در تاریخ ۸ نوامبر (۱۸ آبان) معرفی خواهند شد

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، لنوو، موتورولا

با استناد به اخباریکه از سوی سایت PhoneArena منتشر شده است ، شهر Guanzhou واقع در کشور چین میزبان مراسمی میباشد که قرار است طی این مراسم دو گوشی هوشمند موتو M و لنوو P2 مورخ ۸ نوامبر (۱۸ آبان) به صورت رسمی معرفی شوند که در ادامه ی مطلب به بررسی مشخصات این دو گوشی میپردازیم .

مشخصات فنی گوشی موتو M

گوشی موتو M که ممکن است آن را با نام مستعار Kung Fu نیز دیده باشید قرار است به یک صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی Full HD مجهز باشد که توسط پوشش Gorilla Glass 4 به خوبی محافظت میشود و در مقابل ضربه کاملا مقاوم است . همچنین در پنل جلویی گوشی به غیر از صفحه نمایش ، یک لنز ۸ مگاپیکسلی برای دوربین ثانویه به چشم میخورد که برای برقراری تماس های ویدئویی و عکس های سلفی ایده آل میباشد و همینطور در پنل پشتی گوشی یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی با فلش LED در کنار یک سنسور حساس به اثر انگشت قرار گرفته است که همراه با لبه های Curve شده ، طراحی این گوشی را بسیار ساده اما شیک جلوه میدهد که در رنگ های Gold و Silver تولید خواهد شد .

سی پی یو و قلب تپنده ی یک گوشی هوشمند مهمترین فاکتور در انتخاب گوشی برای کاربران میباشد به همین جهت کمپانی موتورولا از یک سی پی یو هشت هسته ای با فرکانس ۲٫۱ گیگاهرتز استفاده کرده است که در کنار پردازنده گرافیکی Mali-T860MP2 و همچنین ۴ گیگابایت رم ، پردازش تسک ها در این گوشی هوشمند به راحتی و با سرعت بالایی انجام میشود . موتو M با اندروید پیشفرض ۶٫۰ همراه حافظه داخلی ۳۲ یا ۶۴ گیگابایتی و باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی احتمالا در تاریخ ۱۸ آبان معرفی خواهد شد و در ماه دسامبر در دسترس می‌باشد.

و اما دومین گوشی هوشمندی که ممکن است در تاریخ ذکر شده معرفی شود گوشی لنوو P2 است که به بررسی آن میپردازیم .

 

%d9%84%d9%86%d9%88%d9%88-p2

 

 

مشخصات فنی گوشی لنوو P2 :

گوشی هوشمندی که لنوو قرار است آن را معرفی کند در مراسم IFA 2016 که ماه پیش برگذار شد ، آن را مشاهده کردیم . لنوو P2 قرار است صفحه نمایشی ۵٫۵ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ * ۱۰۸۰ داشته باشد . دو دوربین تشکیل دهنده ی این گوشی دو لنز ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی هستند که به ترتیب برای دوربین اصلی و همچنین دوربین ۵ مگاپیکسلی برای برقراری تماس های ویدئویی میباشد . لنوو P2 با دو نسخه متفاوت برای اروپا و چین عرضه میشود که به شرح زیر میباشد :

اولین نسخه که برای سرتاسر اروپا عرضه خواهد شد به ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی مجهز است اما نسخه مخصوص کشور چین کمی قدرتمند تر به بازار چین عرضه خواهد شد از این جهت که به ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی مجهز است که نسخه کشور چین این گوشی هوشمند میتواند ، از لحاظ سرعت عملکرد بهتری داشته باشد . بخش CPU این گوشی به یک چیپست هشت هسته ای Snapdragon 625 مجهز است که فرکانس پردازشی برابر ۲٫۰ گیگاهرتز دارد و همینطور در کنار این CPU ، یک پردازنده گرافیکی Adreno 506 نیز قرار دارد که وظیفه ی پردازش تسک های گرافیکی را بر عهده دارد .

این گوشی هوشمند با باتری حجیم ۵۱۰۰ میلی آمپر ساعتی و سنسور اثر انگشت که در home button قرار گرفته است ، قرار است در تاریخ ۱۸ آبان معرفی شود.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Motorola-Moto-M-and-Lenovo-P2-to-be-unveiled-on-November-8th_id87199″]www.phonearena.com[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
احسان وزیری
........