حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نوا لانچر با قابلیت App Shortcuts از اندروید ۷.۱ و ویژگی‌های جذاب دیگر به روز شد

نوشته

7 سال قبل | 3 دیدگاه | Android، اخبار

نسخه ۵ نوا لانچر بعد از عرضه ۲ آپدیت بتای متوالی دریافت کرده است که قابلیت های کاربردی و جذابی را به این لانچر محبوب اضافه کرده اند.قابل توجه ترین این ویژگی ها App Shortcuts است که از اندروید ۷٫۱ به این لانچر اضافه شده است.کاربرانی که از آخرین ورژن سیستم عامل اندروید استفاده می کنند اکنون می توانند به طور کامل از این قابلیت استفاده کنند در حالی که کاربران ورژن های قبلی اندروید فقط می توانند از برخی ویژگی های محدود بهره ببرند.

اگر ورژن سیستم عامل گوشی همراه شما ۶ یا حتی ۵٫۱ است،هنوز هم می توانید از برخی قابلیت های درون برنامه ای که از طریق App Shortcuts در دسترس هستند بهره ببرید ، که برای این کار باید روی آیکون برنامه مورد نظر یک کلیک طولانی انجام دهید ، که البته قادر به استفاده از برخی قابلیت های محدود خواهید شد که برنامه نویسان این لانچر آنها را از نسخه های بالاتر اندروید پورت کرده اند.

App Shortcuts در اندروید ۷٫۱ به لطف API (رابط برنامه نویسی) های جدید که در نسخه های قبلی این سیستم عامل وجود ندارد می توانند کاربردهای بسیار متفاوت تر و البته پیشرفته تر داشته باشند.

برخی از App Shortcuts هایی که برای نسخه های پایین تر اندروید پورت شده اند عبارتند از:

  • تنظیم رویداد ها در Google Calender

  • تنظیم محل ها در Google Maps

  •  گزینه های “I’m feeling lucky”

  • و پاکسازی فضا در Google Photo

برای دسترسی به این گزینه ها کافی است بر روی آیکون برنامه مورد نظر یک کلیک طولانی انجام دهید.

قابلیت جذاب و البته خاص دیگر این است که به نوار جستجوی گوگل که از پیکسل لانچر الهام گرفته شده است ، آب و هوا را اضافه کنید.قابلیتی که گوگل پس از عرضه گوشی های جدید خود طی آپدیتی به لانچر نها آنها اضافه کرد.

برای دسترسی به نسخه های بتای نوا لانچر مسیر زیر را طی کنید. به منوی تنظیمات نوا لانچر وارد شود.وارد قسمت آپدیت شود.سه نقطه بالای صفحه نمایش را انتخاب کرده و روی گزینه بتا تنظیم کنید.از گزینه های پایین صفحه نمایش چک کردن برای آپدیت را انتخاب کنید.

همچنین می توانید این نسخه را از لینک زیر دانلود کنید.

دانلود نوا لانچر نسخه بتا

در ادامه می توانید برخی تصاویر از آپدیت جدید را که به صورت اختصاصی آماده شده اند مشاهده کنید.

 

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Nova-Launcher-updated-with-app-shortcuts-from-Android-7.1-other-cool-features_id87166″]www.phonearena.com[/button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
●▬▬๑۩̮GOOOOOGᒪᕮ ۩๑▬▬▬●

بهترین لانچری که داشتم عاااااالی هست خیلی روون و با امکانات خیلی خیلی زیاد اگه اهل لانچرید شدید پیشنهاد میکنم

pm2me4love

تا حالا با TSF Launcher prime کار کردی ؟؟؟؟؟ حتماً کار کن چون واقعاً لانچر پر امکانات و سبک و بسیار زیبا و جذابی هست که اگر نصبش کردی دیگه ازش دل نمیکنی و ولش نمیکنی

mehrdad_ma

تو رابط کاربری های دیگر شرکتها هم بزارن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیر شایگان اصل