حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اطلاعات درباره مک بوک های جدید توسط اپل لو رفت!

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

فردا کنفرانس خبری اپل برای معرفی مک بوک های جدید این شرکت است. در شایعات شنیده بودیم که این شرکت در مراسم ۶ آبان خود فقط متمرکز بر معرفی مک بوک های جدید خواهد بود و این خود نشان از تمرکز ویژه اپل بر روی لپ‌تاپ های دلفریب خود دارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا جدیدترین موارد لو رفته درباره مک بوک های جدید اپل را با هم مرور کنیم.

new-macbook1

عموما قابلیت ها بین محصولات اپل جا به جا می شوند، به عبارت بهتر از یکدیگر به ارث برده شده و سبب می شود که تجربه کاربری بین همه این محصولات آشنا به نظر برسد. برای مثال موتور ویبره مخصوص تپ-تیک که در مک بوک ها رونمایی شد به آیفون ۷ اس نیز آمد و در نسل های آتی هم استفاده شد. یکی از مواردی که اپل در ارائه آن در موبایل بسیار موفق بود، حسگر اثرانگشت touch ID بود. خیلی از کاربران منتظر اضافه شدن این قابلیت امنیتی به آیپد و مک بوک ها بودند اما پس از اضافه شدن آن به آیپد ها، هنوز بعد بیش از ۳ سال از ارائه آیفون ۵ اس مک بوک ها از آن بی نصیب اند.

در جدیدترین تصاویر لو رفته از اپل می توان دید که در لبه بالای مک بوک که در تصویر می بینید یک نوار مشکی وجود دارد که شامل دو موضوع کاملا دوست داشتنی خواهد بود. ابتدا اینکه در انتهای سمت راست آن حسگر اثرانگشت Touch ID اپل قرار دارد. این به منظور حفظ امنیت و البته استفاده سرویس پرداخت اپل خواهد بود. تا کنون لپ‌تاپ های بسیاری با حسگر اثرانگشت ارائه شده اند و اپل در این موضوع اولین نیست.

مورد دوم اما خود آن نوار مشکی است! این موارد یک نمایشگر OLED خواهد بود که طبق انتظار ما مسلما لمسی خواهد بود و برای انجام دستورات خاص استفاده خواهد شد. فاصله زیادی با معرفی رسمی اپل نداریم، نظر شما درباره این شایعات نزدیک به واقعیت چیست؟

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.gsmarena.com/apple_leaks_its_upcoming_macbook_pro_with_oled_strip_and_touch_id-blog-21292.php”][/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)