حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

Apple Watch همچنان در سه‌ماهه‌ی سوم سال در فروش پیشتاز است

بر اساس آخرین اطلاعات IDC ساعت هوشمند اپل همچنان در سه‌ماهه‌ی سوم امسال نیز پرفروش‌ترین محصول این گروه بوده است. با توجه به کاهش کلی ۴۸٫۴ درصدی در فروش ساعت‌های هوشمند در این بازه‌ی زمانی از ۲٫۷ میلیون دستگاهی که به فروش رسیده، سهم Apple Watch از این تعداد ۱٫۱ میلیون بوده است که این رقم در بازه‌ی بین اول جولای تا پایان سپتامبر به‌دست‌آمده است.

در ادامه با ترنجی همراه باشید…

باوجوداینکه رشد سالانه‌ی فروش Apple Watch به مقدار قابل‌توجه ۷۱٫۶ درصد افت داشته است اما این محصول همچنان در میان رقبای خود پیشتاز فروش بازار بوده و سهمی ۴۱٫۳ درصد از فروش را به خود اختصاص داده است؛ این رقم در بازه‌ی مشابه سال ۲۰۱۵ حدود ۷۰ درصد بوده است.

این کاهش را می‌توان به دلیل معرفی Apple Watch 2 در اواخر همین سه‌ماهه دانست؛ این مدل جدید از نظر ضد آب بودن تقویت شده، پردازنده‌ای ۵۰% قدرتمندتر داشته و نور صفحه‌نمایش آن‌هم به ۱۰۰۰ nit ارتقاء یافته است.

در رده دوم با فروش ۶۰۰,۰۰۰ ساعت شرکت Gramin جای گرفته و سامسونگ نیز به دنبال آن در جایگاه سوم قرار دارد. Gramin موفق به افزایش ۳۲۴ درصدی فروش شده است هرچند که رقم پایه‌ی فروش سال گذشته‌ی آن بسیار پایین بوده است. لنوو و Pebble نیز با فروش تقریباً ۱۰۰,۰۰۰ ساعت به ترتیب در جایگاه‌های چهارم و پنجم قرار دارند؛ لنوو با سهم فروش ۳٫۴ درصدی با اختلاف بسیار کمی در مقایسه با رقم فروش ۳٫۲ درصدی Pebble در جایگاه بالاتری قرارگرفته است اما هردوی این شرکت‌ها نسبت به سال گذشته‌ی خود کاهش فروش را تجربه کرده‌اند.

رقم پیش‌فروش Apple Watch 2 نیز عمدتاً به‌وسیله‌ی افرادی که مالکان فعلی نسل قبلی این ساعت هستند، بیشتر شده است. ۲۶ درصد از پیش سفارش‌ها مربوط به خانم‌ها بوده است و مدل‌های بزرگ‌تر ۴۲ میلی‌متری ۶۷ درصد از مجموع پیش‌فروش‌های مدل جدید ساعت اپل را شامل می‌شود.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/IDC-says-that-the-Apple-Watch-remained-on-top-of-the-smartwatch-market-during-the-third-quarter_id86959″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش