حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

غول ارتباطات ایالات متحده قصد خرید Time Warner را دارد

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار

پس از چند ماه انتشار شایعات، به تازگی شرکت AT&T خبر از کسب شرکت بزرگ رسانه ای Time Warner به ارزش ۸۵ میلیارد دلار را داده است. این تصاحب کاملا به صورت نقدی نخواهد بود و بخشی از آن با خرید سهام انجام می گیرد. این حرکت را باید بزرگترین معامله AT&T در طول سال های فعالیتش محسوب کرد، زیرا Time Warner مالک شرکت های محبوبی چون CNN، DC Comics، Warner Bros و از جمله شبکه HBO می باشد. برای مشاهده ادامه مطلب با وب سایت ترنجی همراه باشید.

با چنین معامله ای AT&T به عنوان یکی از بزرگترین اپراتورهای ایالات متحده خواهد توانست محتوای اختصاصی را روی شبکه های تلویزیون محبوب پخش کند. از آنجایی که این قرارداد بلندپروازانه بوده، بعید است تا پایان ۲۰۱۷ به سرانجام برسد. هئیت مدیره دو کمپانی موافقت کامل برای انجام قرارداد دارند اما ممکن است رگولاتوری و چندی از مسئولان جهت تبدیل نشدن AT&T به تهدیدی برای دیگر اپراتورها، ساز مخالف زنند و محدودیتی در پروسه تصاحب ایجاد کنند.

گفته می شود سناتور ال فرانکن و دونالد ترامپ نامزد جمهوری خواه ریاست جمهوری ایالات متحده، از مخالفان معامله مورد اشاره خواهند بود. شرکت AT&T برای نخستین بار نیست به خرید شرکتی می پردازد و در گذشته نیز در شرف کسب T-Mobile به ارزش ۵۰۰ میلیون دلار قرار داشت اما به دلیل محدودیت هایی موفق نشد.

حال باید به انتظار نشست تا مشخص شود کمپانی مورد بحث چه برنامه ای برای به سرانجام رساندن بدون دغدغه Time Warner دارد.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”https://www.engadget.com/2016/10/22/att-buys-time-warner/”]www.engadget.com[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
MAHTABH