حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تست خم شدن گوگل پیکسل در کنار مقاومت در برابر خراشیدن و شعله

نوشته

7 سال قبل | 3 دیدگاه | مطالب ترنجی

بعضی اشتباهات یا مشکلات برخی دستگاه ها سبب به وجود آمدن تست های عجیب اما جالبی می شوند، برای مثال تست خم شدن! آیفون ۶ و ۶ پلاس بودند که خم می شدند و پس از آن برای کاربران سوال بود که آیا موبایل آن ها هم خم می شود یا نه؟ در حقیقت موبایل های کمی هستند که خم بشوند اما یکی از آنها که تاب زیادی در مقابل خم نشدن نداشت، نکسوس ۶ پی یعنی نسل قبلی پیکسل و پیکسل ایکس ال است! به همین جهت مقاومت گوگل پیکسل در برابر خم شدن اهمیت زیادی دارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا این موضوع را در کنار دیگر موارد قابل تست برای پیکسل بررسی کنیم.

طراحی پیکسل گوگل تقریبا ترکیبی است از طراحی اچ تی سی ۱۰ و آیفون ها با داشتن المان هایی از شیشه که طراحی نمادینی به آن می دهد. با نگاهی به طراحی های مشترک پیشین گوگل می توان گفت طراحی نمادین از عادت های این شرکت است.

اما مقاومت پیکسل در برابر خم شدن و میزان خش پذیری و مقاومت نمایشگر آن در برابر شعله به چه شکل است؟ پاسخ شما در ویدیو زیر است:

[aparat id=”2PiCg”]

همانطور که دیدید خم شدن اصلا در مرام پیکسل نیست! از نظر مقاومت در برابر خراشیدگی باید گفت شیشه نمایشگر به میزان معمول مورد انتظار از گوریلا گلس نسل چهار است. شیشه پشتی اما به نظر نمی رسد که از گوریلا گلس نسل چهار باشد و راحت تر خش بر می دارد، این خوب نیست چرا که این شیشه روی دوربین نیز هست.

بدنه آلومینیومی در برابر خش بسیار خوب مقاومت می کند و در نهایت نمایشگر امولد آن در برابر شعله همانند دیگر امولد ها رفتار می کند، سفید می شود و به این دنیا باز نمی گردد! نظر شما درباره مقاومت گوگل پیکسل چیست؟

[button type=”default” color=”” target=”” link=”https://www.youtube.com/watch?v=18nJ3hjUCTw”][/button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
●▬▬๑۩̮GOOOOOGᒪᕮ ۩๑▬▬▬●

سفید میشود و به این دنیا باز نمی گردد یعنی چی ؟!

riofarina

یعنی همیشه باید با قاب استفاده بشه تا شیشه عقبش خش برنداره؟
خم شدن و شعله اصلا مهم نیست ولی این خش پذیری خیلی مهمه.

Alibitaraf

یارو با این ویدئو ها ببین چه پولی در میاره میره گوشی های جدید میخره 🙁
منم میخوام کانال بزنم پدر گوشیارو در بیارم از یوتیوب پول دربیارم 🙂
ولی خدایی انتظارم از پیکسل خیلی بیشتر بود(مخصوصا تو بخش پیکسل مردگی صفحه نمایش – خیر سرش اسمش پیکسله:| ) تقریبا گوگل خراب کرد تو مقاومت ظاهری!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)