حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لانچر مخصوص Pixel از راه رسید

لانچر اختصاصی Pixel برای دانلود در گوگل پلی قرار گرفت؛ اما بیش‌ازحد هیجان‌زده نشوید اگر شما دارنده‌ی یکی از دو گوشی جدید خانواده‌ی Pixel که گوگل به‌تازگی معرفی کرده نباشید، امکان استفاده از تمامی ویژگی‌های این لانچر را نخواهید داشت.

در ادامه با ترنجی همراه باشید…

شما همچنین به‌راحتی می‌توانید به‌عنوان یکی از اپلیکیشن‌های سیستمی در گوشی‌های هوشمند نکسوس از این لانچر استفاده کنید اما لانچر Pixel هیچ ویژگی تازه‌ای به همراه ندارد، زیرا آیکون‌های اضافه شده تنها با اندروید ۷٫۱ نوقا سازگارند و احتمالاً شما نمی‌توانید از آن‌ها بر روی گوشی خود استفاده کنید.

هرچند که با توجه به اینکه گوگل لانچر مخصوص Pixel را بر روی مارکت خود قرار داده است می‌توان امیدوار بود که این شرکت تصمیم دارد این لانچر را برای دیگر گوشی‌های هوشمند نیز در آینده‌ای نه‌چندان دور ارائه کند. همچنین با این کار امکان به‌روزرسانی لانچر Pixel برای گوگل نیز آسان‌تر خواهد بود و نسخه‌های جدیدتر با سرعت بیشتری به دست کاربران خواهد رسید.

با در نظر گرفتن احتمال به‌روزرسانی منظم لانچر Pixel توسط گوگل همچنین امکان مشاهده تغییرات در گوگل پلی نیز فراهم خواهد بود البته اگر گوگل زحمت بکشد و این تغییرات را در صفحه‌ی این نرم‌افزار ذکر کند. درهرصورت مجدداً تأکید می‌کنیم این لانچر فعلاً به‌صورت اختصاصی برای گوشی‌های جدید Pixel عرضه‌شده و اگر آن را در دیگر محصولات امتحان کنید تمامی امکانات این لانچر در دسترس شما نخواهد بود.

۲ ۱

 [button type=”link” link=”http://www.phonearena.com/news/Pixel-Launcher-now-available-for-download-via-Google-Play-Store_id86783″ size=”btn-medium”]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad.tech

در واقع همون هیچی خودمون??
فقط یکم باعث لگ و کندی رابط کاربری اسمارتفون میشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش