حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری الجی وی ۲۰ (LG V20) منتشر شد

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | ال‌جی

الجی پس از ارایه الجی جی ۲ که از خیلی جهات دستگاهی بسیار موفق تر از دیگر پرچمدارهایش در دوره عرضه آن بود، دیگر موفق به کسب عمر باتری بهتری نسبت به رقبا نشد و عموما اکثر کاربران از عمر باتری متوسط یا حتی ضعیف دستگاه خود ناراضی بودند. با ارایه الجی جی ۵ (LG G5) و وی ۲۰ (LG V20) الجی نشان داده است که هنوز بر سر عقیده خود مبنی بر قابل تعویض بودن باتری مصرانه ایستاده و شاید این خود یک راه برای رفع مشکل عمر باتری پایین باشد ولی بیایید واقع بین باشیم، راه برطرف کردن ضعف باتری با پاوربانک جمع جور می تواند حتی راحت تر از باتری قابل تعویض باشد. به جز این، ما هر دستگاه را به خودی خود بررسی می کنیم چرا که راه های مختلفی برای رفع ضعف های یک دستگاه وجود دارد. الجی وی ۲۰ (LG V20) پرچمدار نیمه دوم سال ۲۰۱۶ الجی است که باتری ۳۲۰۰ میلی آمپری قابل تعویضش خیلی به نظر نمی رسد عمر باتری زیادی را ارایه کند! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا به جای حدس و گمان به بررسی آن بپردازیم.

 وی ۱۰ نسل قبلی وی ۲۰ بود که هر چند عمر باتری متوسط رو به ضعیف داشت اما سرعت شارژ شدن باتری آن طبق مرجع Phonearena بسیار سریع بود، این دستگاه رکورد ۶۵ دقیقه را برای شارژ ۰ تا ۱۰۰ باتری ۳۲۰۰ میلی آمپری خود ثبت نموده است. وی ۲۰ نیز توانسته است در این زمینه خیلی خوب ظاهر شود اما رکورد نسل قبلی خود را نشکسته است. هر چند وی ۲۰ در دقایق اول سریع تر شارژ می شود اما درصدهای نهایی بیشتر به طول می انجامد.

lg-v20-battery-h2

یعنی بیش در مدت شارژ شدن یک آیفون ۷ پلاس شما می توانید دو عدد وی ۲۰ را شارژ کنید و در انتها یک چرت ظهرانه هم بزنید!

الجی وی ۲۰ با شارژر سریع ۹ ولت ۱٫۸ آمپری خود در مدت زمان ۸۶ دقیقه شارژ می شود که برای باتری ۳۲۰۰ میلی آمپری آن خیلی خوب به نظر می رسد. در مقابل می توانید باتری زیر ۳۰۰۰ میلی آمپری آیفون ۷ پلاس را ببینید که در مدت ۱۹۷ دقیقه شارژ می شود، یعنی بیش در مدت شارژ شدن یک آیفون ۷ پلاس شما می توانید دو عدد وی ۲۰ را شارژ کنید و در انتها یک چرت ظهرانه هم بزنید!

اما بازده این باتری که بسیار سریع شارژ می شود چقدر است؟ اجازه بدهید نتیجه را با هم ببینیم:

عمر باتری الجی وی 20

همانطور که می بینید عمر باتری الجی وی ۲۰ بهتر از الجی وی ۱۰ است، همینطور بهتر از الجی جی ۵ و این برای الجی خبر خوبی است که توانسته تقریبا نیم ساعت عمر باتری بهتری ارایه بدهد که البته بخشی از آن می تواند به دلیل حجم بیشتر باتری آن هم باشد. بالاتر با آیفون ۷ پلاس مقایسه کردیم و اینجا هم اگر بخواهیم مقایسه کنیم باید بگوییم آیفون ۷ پلاس ۵۰٪ عمر باتری بیشتری نسبت به الجی وی ۲۰ ارایه می دهد! در این بین توجه به آمار گلکسی اس ۷ اج نیز جذاب است، هر چند نمی دانیم چرا داده های عمر باتری وب سایت Phonearena پس از مدتی تغییر می کند و برای بعضی دستگاه ها کم می شود. (مثل گلکسی اس ۷ اج)

قبلا نیز نتیجه عمر باتری الجی وی ۲۰ از Gsmarena در ترنجی منتشر شده است، می توانید آن را هم بخوانید. نظر شما درباره عملکرد باتری الجی وی ۲۰ چیست؟

[button type=”link” link=”http://www.phonearena.com/news/LG-V20-battery-life-test-results-are-out-heres-how-it-compares-against-Apples-iPhone-7-Plus-and-Samsungs-Galaxy-S7-Edge_id86756″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
riofarina

انگار بدک نیست ،ولی اصلا به نتایج فون آرنا اعتماد ندارم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)