حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تماشا کنید: ویدئوی صفحه‌نمایش منعطف شیائومی منتشر شد

همین دیروز بود که به شما خبری در مورد تلاش شیائومی برای تولید صفحه‌های نمایش منعطف را دادیم. در این خبر تصاویری بود که یک صفحه‌نمایش خمیده با رابط کاربری شیائومی را نشان می‌داد و چون این صفحه هیچ بخش داخلی دیگری نداشت ما به اعتبار این عکس شک کردیم اما ظاهراً کاملاً در اشتباه بودیم در ادامه با ترنجی همراه باشید.

امروز یک ویدئو در یوتیوب منتشرشده که همان صفحه‌نمایش منعطف را در عمل نشان می‌دهد. در این ویدئو می‌توانید ببینید که در این صفحه رابط کاربری به نرمی حرکت کرده و بدون مشکل در بخش خم‌شده هم عمل می‌کند. سؤالی که در این مورد باقی می‌ماند این است که آیا شیائومی قادر است این محصول را با قیمتی معقول به بازار عرضه کند؟ به‌ویژه که این شرکت با محصولات خوش قیمت خود شناخته می‌شود.

در ضمن فراموش نکنید که شیائومی تنها شرکت چینی تولیدکننده‌ی گوشی هوشمند نیست که بر روی تولید صفحه‌نمایش منعطف کار می‌کند. حالا به تماشای این نمونه‌ی اولیه از صفحه‌نمایش منعطف شیائومی بنشینید و نظر خود را درباره این محصول با ما در میان بگذارید.

[aparat id=”U9tjS”]

[button type=”link” link=”http://www.phonearena.com/news/Video-shows-Xiaomis-bendable-screen-in-action_id86584″ size=”btn-medium”]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
GEEK1525

اگه میرفت توی دوربین باورم میشد اما خب شایدم این یه کانسپته و دوربین نداره
اما در نوع خودش خیلی جالبه
آفرین به شیائومی

هادی

صددرصد فوتاشاپه قسمت پایین صفحه نمایش رو دقت کنید میفهمید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش