حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

Prisma قابلیت پشتیبانی از ویدیو را اضافه کرد

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | Android، iOS، نرم‌افزار

نرم افزار محبوب Prisma چند ماه است که توانسته توجه زیادی را نسبت به خود جلب کند. این نرم افزار در حال تکامل است و هر بار ویژگی های جدیدی را در این نرم افزار میبینیم. اکنون قابلیت اعمال فیلترهای هنری در ویدیو به Prisma اضافه شده است. این ویژگی در حال حاضر در نسخه بتا و تنها در iOS در دسترس است.

gsmarena_001

همانطور که در تصاویر بالا مشاهده می کنید، کاربران می توانند ویدیو را ضبط یا از گالری انتخاب کرده و فیلتر مورد نظر خود را اعمال کنند. ویدیو ها بصورت آفلاین ویرایش می شوند که این فرآیند حدود یک دقیقه زمان می برد. به نظر می رسد که این ویژگی برای همه کاربران در درسترس نیست. ما حتی پس از آپدیت این نرم افزار به آخرین نسخه هم این ویژگی را مشاهده نکردیم. احتمالا این ویژگی در مراحل بعدی اضافه خواهد شد.

برای اندروید ابتدا آپدیتی برای قابلیت ویرایش آفلاین منتشر خواهد شد و سپس در مراحل بعدی این قابلیت افزوده خواهد شد. ویژگی ساخت Gif نیز در آپدیت های آتی برای هر دو پلتفرم منتشر خواهد شد.

[button type=”link” link=”http://www.gsmarena.com/prisma_adds_video_support-blog-20940.php”]gsmarena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سید علی موسوی
علاقه مند به دنیای تکنولوژی و اسمارتفون ها :)نگرانی در باره اینکه چه کسی در چه موردی در حال پیشی گرفتن از شماست را رها کنید و فقط کار خود را انجام دهید و بهترینی باشید که می توانید