حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات کامل و تصاویر گوگل پیکسل و پیکسل ایکس ال اشتباها منتشر شد

نوشته

7 سال قبل | 9 دیدگاه | حتما بخوانید، گوگل

فردا یعنی ۴ اکتبر یا ۱۳ مهرماه گوگل به صورت رسمی پیکسل و پیکسل ایکس ال را معرفی خواهد کرد اما گویا زودتر از موعد و با یک اشتباه که نمی دانیم چقدر سهوا بوده است (!) مشخصات و تصاویر رسمی زیادی از این دو دستگاه منتشر شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا با پیکسل و پیکسل ایکس ال یک روز پیش از رونمایی رسمی آشنا شویم.

google-pixel-in-white-and-google-pixel-xl-in-black-2 google-pixel-in-white-and-google-pixel-xl-in-black-1

همانطور که در تصاویر لو رفته قدیمی اما با کیفیت پایین تر دیده بودیم، گوگل پیکسل در تصویر بالا ظاهری آشنا دارد. یک طراحی کاملا ساده که قسمت بالایی آن شبیه به تولیدات اچ تی سی است. در حقیقت می توان گفت HTC A9 بدون حسگر اثرانگشت است. حاشیه تصویر متاسفانه همچنان قابل احساس است و گوگل توجه خاصی به آن ندارد، همچنین در بحث حاشیه نمایشگر باید گفت لبه پایینی کمی پر حاشیه تر از لبه بالایی به نظر می رسد.

google-pixel-in-white-and-google-pixel-xl-in-black-3 google-pixel-in-white-and-google-pixel-xl-in-black

پیکسل ایکس ال در رنگ مشکی اما دیده می شود و به نظر ما جذاب تر از رنگ سفید آن خواهد بود. پیکسل ایکس با نمایشگر ۵٫۵ اینچی ارایه خواهد که نیم اینچ بزرگتر از پیکسل خواهد بود. در تصویر زیر دو دستگاه را در کنار هم خواهیم دید که تاکید ویژه ای بر ساخت گوگل بودن آن ها وجود دارد.

carphone-warehouse-posts-listings-for-the-google-pixel-and-google-pixel-xl-1

از نظر مشخصات کلی و کیفیت بدنه احتمالا گوگل تصمیم گرفته است هر دو دستگاه را در یک کلاس تولید کند و بالاخره یک نکسوس ۵ اینچی (پیکسل) با کیفیت نکسوس بزرگ تر (پیکسل ایکس ال) ارایه بدهد. یک نکته دیگر که از مدل بزرگتر به به مدل کوچکتر رسبده است، نوع پنل نمایشگر است. بله، پیکسل نیز همانند پیکسل ایکس ال از پنل امولد بهره خواهد بود اما با رزلوشنی متفاوت! نمایشگر ۵ اینچی پیکسل رزلوشن FHD دارد و نمایشگر ۵٫۵ اینچی پیکسل ایکس ال رزلوشن QHD.

carphone-warehouse-posts-listings-for-the-google-pixel-and-google-pixel-xl-2

مشخصات کلی پیکسل را در تصویر بالا می بینیم، باتری پیکسل ۲۷۷۰ میلی آمپر خواهد و گوگل قول ۳۲ ساعت مکالمه را با آن داده است. این باتری تنها ۷۰ میلی آمپر بزرگتر از باتری نکسوس ۵ ایکس است. پیکسل ایکس ال نیز با باتری مشابه نکسوس ۶ پی یعنی به حجم ۳۴۹۰ میلی آمپر ارایه خواهد شد. این باتری از فناوری شارژ سریع بهره می برد که با ۱۵ دقیقه شارژ تا ۷ ساعت می تواند در خدمت شما باشد. ضخامت ۸٫۶ میلی متری پیکسل ایکس ال نشان  می دهد گوگل هنوز علاقه ای خاصی به تلفن های همراه باریک ندارد! ابعاد کلی پیکسل ایکس ال برابر ۱۵۴٫۷*۷۵٫۷ میلی متر و پیکسل برابر ۱۴۳٫۸*۶۹٫۵ میلی متر است.

carphone-warehouse-posts-listings-for-the-google-pixel-and-google-pixel-xl-7از نظر دوربینی باید گفت تفاوت خاصی حداقل روی کاغذ نسبت به نکسوس ۶ پی وجود ندارد، دوربین اصلی ۱۲ و دوربین جلو ۸ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. دوربین اصلی f/2.0 و لرزگشیر اپتیکال تصویر دارد.

carphone-warehouse-posts-listings-for-the-google-pixel-and-google-pixel-xl-3

متاسفانه عادت نکسوس عدم همراه بودن هندزفری با دستگاه به پیکسل ها نیز انتقال پیدا کرده است. از نظر مشخصات کلی سخت افزاری نیز گوگل تصمیم گرفته است تفاوتی بین دو دستگاه قائل نشود. هر دو دستگاه ۴ گیگابایت رم و چیپست اسنپدراگون ۸۲۱ را خواهند داشت که این خبر خوبی برای طرفداران نسخه ۵ اینچی خواهد بود.

از نظر نرم افزاری نیز اندروید ۷٫۱ با لانچر جدید پیکسل در انتظار شما خواهند بود. نظر شما درباره پیکسل و پیکسل ایکس ال گوگل چیست؟

[button type=”link” link=”http://www.phonearena.com/news/Final-Google-Pixel-and-Google-Pixel-XL-specs-are-posted-by-Carphone-Warehouse_id86068″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پیمان

اصلا اون قسمت شیشه ای پشتش توجیه نداره…چرا اخه طرح به این قشنگی باید اینجوری خراب بشه…اخه چرا این شرکتا همیشه یه کاری میکنن یه جای کار بلنگه.طرح به این خوبی خودشم گوشی گوگل با یه چیز کوچیک خرابش میکنن.

Meqdad

بزار از نزدیک ببینیم میخوره بهش قشنگ باشه

Saman

Pixel compact
عجب طراحی سایت عوض شد اما سیاست سایت عوض نشده،بازم طرفداری سامسونگ
دیروز مراسم معرفی xz بود حتی خبرشم نزاشتین،

mehrdad_ma

دوربین گوشی از سنسور ۳۷۸ سونی استفاده کرده که از ۳۷۷ بهتره و به احتمال زیاد از دوربین HTC 10 بهتره
اما پشت گوشی حتما دلیلی دار مثلا شارژر وایرلس یا امکاناتی دیگه
لبه های گرد و تراش خورده HTC در این دو گوشی قشنگ معلومه
امسال گوگل چیزهای زیادی رو در این دو گوشی قرار داده
چیپ بهتر ،حافظه بیشتر ،پنل بهتر
چون سایز پنلها کوچکتره پس بگیم باتری بهتر و خود آمولد بودن یعنی مصرف خیلی کمتر
حاشیه مدل کوچک زیاده متاسفانه
سنسور دوربین روی mi5s تست شده و عملکردش واقعا عالیه
بلاخره نکسوس ( پیکسل ) با کیفیت HTC

REZA

عجب گوشی خوشکلیه خدایی،من گفته بودمصبر کنید تا عکسای درست و حسابی از این گوشی بیاد،همه میگفتن این گوشی زشته،
راستی نمیدونم چقد صحت داره ولی شنیدم که گوگل تو فکر خرید اچ تی سیه!

SNF

شاید طراحی دو تکه پشتش بخاطر ماژولار بودن گوشی ها باشه ??????

REZA

مسئولای عزیز ترنجی،بعد از تغییرات سایت ،هردفعه میام تو سایت باید لاگ این کنم در صورتی که قبل تغییرات اینطگر نبود مشکل از منه؟یا کلا همینجوریه

google nexus

ماهم این مشکلو داریم داداش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)