حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کیس محافظ Spigen مخصوص گوگل Pixel XL هم‌اکنون در آمازون برای پیش خرید در دسترس است

نوشته

7 سال قبل | 2 دیدگاه | اچ‌تی‌سی، اخبار، گوگل

این اتفاق چندان هم عجیب نیست. در موارد بسیاری مشاهده شده است که کیس محافظ و لوازم جانبی یک تلفن قبل از رونمایی رسمی آن در سایت آمازون و eBay فروخته شود و حتی تنوع این محصولات بیش از یک نوع بوده است. امروز Spigen کیس مخصوص خود را برای گوگل پیکسل ایکس ال (Pixel XL) معرفی کرده است.

با ترنجی همراه باشید…

ما در این پست نمی‌خواهیم به ویژگی‌های کیس محافظ این تلفن بپردازیم بلکه هدف اصلی ما خود تلفن است. در پشت این کیس می‌توان به طراحی زیبای Pixel Xl رسید که برای دوست داران محصولات گوگل با طعم اندروید خالص بسیار مناسب می‌باشد. طراحی پیکسل ایکس ال دقیقا همانند چیزی است که قبلا منتظرش بودیم. ساده ، خاص و فلزی! محصول مشترک گوگل و اچ تی سی که ظاهرا بر خلاف دیگر محصولات گوگل که با نام نکسوس وارد میدان می‌شدند، خبری از اسم شرکت سازنده در پشت گوشی نیست و تنها نماد G مشاهده می‌شود.

تا ساعاتی دیگر گوگل پیکسل ایکس ال وارد عرصه رقابت با پرچمداران مطرح خواهد شد. اگر دوست دارید بدانید که مشخصات تقریبی این تلفن چیست باید بگوییم که:

  • صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با رزولوشن Quad HD
  • پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰ / ۸۲۱
  • ۴ گیگابایت رم
  • سنسور دوربین IMX378 سونی که در شیائومی می ۵ اس نیز استفاده شده است

باید منتظر باشیم و ببینیم که گوگل چه فناوری‌های خاصی را برای تلفن‌های جدید گوگل پیکسل و پیکسل ایکس ال در نظر گرفته است. این تلفن تا ساعاتی دیگر معرفی خواهد شد.

نظر شما در این رابطه چیست؟

[button type=”link” link=”http://www.phonearena.com/news/Pixel-XL-Spigen-case-is-already-listed-on-Amazon_id86050″]PhoneArena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
●▬▬๑۩̮GOOOOOGᒪᕮ ۩๑▬▬▬●

عالی اینشالاه بهترین اسمارت فون ۲۰۱۶ میشه من که شدید منتظرم

فرشاد

آخ که اگه پشتش دقیقا مثل طرح عکس مطلب باشه، مخصوصا بغلش که مثل آیفون حالت گردی داره و مثل اس ۶ لبه های پشت گوشی نوک تیز نیست، یعنی اگه همین طرح عکس اول مطلب باشه صد در صد میخرمش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com