حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

الجی قصد استفاده از صفحه نمایش منحنی برای الجی جی ۶ را ندارد

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، ال‌جی، شایعات

الجی امسال نتوانست همانند قبل به خوبی بدرخشد و تحلیلگران معتقدند که این شرکت معتبر کره‌ای در سال ۲۰۱۷ جبران مافات خواهد کرد. شایعات در خصوص پرچمدار جدید الجی با نام الجی جی ۶ (LG G6) داغ‌تر از قبل شده است و براساس آخرین گزارش ، الجی قصد استفاده از صفحه نمایش منحنی را در این اسمارت فون ندارد.

با ترنجی همراه باشید…

الجی یکی از نوآورترین شرکت‌های فناوری در سطح جهان است. هیچ کمپانی همانند الجی جرئت تغییر دادن طراحی پرچمداران خود بعلاوه اضافه کردن قابلیت‌های جدید و جنجالی را ندارد. این شرکت برای اولین بار در سطح گسترده دکمه‌های پاور (خاموش و روشن کردن تلفن) به همراه ولوم بالا و پایین (زیاد و یا کم کردن صدا) را به پشت تلفن‌های خود انتقال داد و تحسین بسیاری را برانگیخت. استفاده از صفحه نمایش Quad HD در الجی جی ۳ و طراحی ماژولار الجی جی ۵ همگی نشان از شهامت این مجموعه دارد.

اگر منتظر هستید که الجی همانند جی فلکس ۲ یا گلکسی اس ۷ اج از صفحه نمایش‌های خمیده استفاده کند باید بگوییم که این اتفاق در G6 نخواهد افتاد. پیش از این اخباری منتشر شده بود که نشان می‌داد الجی احتمالا از صفحه نمایش خمیده در پرچمدار نیمه اول ۲۰۱۷ خود استفاده خواهد کرد.

شایعاتی در خصوص جنس بدنه این تلفن نیز منتشر شده است. برخی از منابع می‌گویند که کره‌ای‌ها از بدنه شیشه‌ای در این اسمارت فون استفاده خواهند کرد اما برخی دیگر به بدنه فلزی اشاره می‌کنند. همچنین قابلیت ماژولار احتمالا در این تلفن حضور خواهد داشت. همچنین احتمال استفاده از نسل جدید شارژر های بی‌سیم نیز وجود دارد.

نظر شما در این رابطه چیست؟

 [button type=”link” link=”http://www.phonearena.com/news/Report-LG-cancels-plans-for-curved-OLED-display-for-the-LG-G6_id86021″]PhoneArena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فدایی

خدایی دم ال جی گرم که حداقل گوشی هاش انتحاری نمیزنن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com