حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر جدید گوگل پیکسل نمایی از رابط کاربری اندروید ۷٫۱ را نشان می دهد

نوشته

7 سال قبل | 3 دیدگاه | گوگل

دقیقا یک هفته دیگر پیکسل های گوگل رونمایی خواهند شد، یعنی ۴ اکتبر یا همان ۱۳ مهر. اگر اخبار را دنبال کرده باشید می دانید که پیکسل برندی است که جایگزین نکسوس های گوگل خواهد شد هر چند برند پیکسل خود زیاد گمنام نیست و قبلا در محصولاتی که به صورت سخت افزاری نیز توسط گوگل طراحی و تولید شده بودند استفاده شده بود، محصولاتی مثل کروم بوک پیکسل یا تبلت Pixel C. حال در دو دستگاه تلفن همراه هوشمندی که قرار است توسط گوگل و در بازه معرفی نکسوس ها رونمایی شود، نام پیکسل دیده می شود. قبلا رندرها و مطالب زیادی درباره پیکسل و پیکسل ایکس ال دیدیم و خواندیم اما امروز یک رندر رسمی با صحبت های بیشتر منتشر شده است! در ادامه با ترنجی همراه باشید.

destacada-nuevo-launcher-nexus-2016-700x500

اندروید ۷ مدت زمان زیادی است که در قالب یک پروژه آزمایشی برای نکسوس ها ارایه شده است، تقریبا یک بازه ۷ ماهه از این ارایه می گذرد و اگر قرار باشد دستگاه های جدید گوگل با همان ظاهر کاربری ارایه شوند می توان گفت جذابیتی ندارند. چندی پیش برای شما از لانچر جدید دستگاه های نکسوسی نوشتیم و نگاهی به آن داشتیم. سپس این لانچر از نکسوس لانچر به پیکسل لانچر تغییر نام داد و این خود یک سرنخ برای دستگاه های بعدی ساخت گوگل بود.

پس از عرضه نسبتا رسمی (!) نسخه نهایی اندروید ۷ برای دستگاه های نکسوسی موجود و عدم تغییر در رابط کاربری، این نظریه مطرح شد که رابط کاربری جدید را نسخه ۷٫۱ اندروید خواهیم دید. اندروید ۷٫۱ با لانچر جدید و دو پیکسل گوگل در تاریخ ۱۳ مهر رونمایی می شود. هر چند در حال حاضر نیز شما می توانید این لانچر را تست کنید اما به هر صورت برای ارایه نهایی باید تا تاریخ یاد شده منتظر ماند.

همانطور که در تصویر اولیه مشاهده می کنید، دکمه های ۳ تایی اندروید قابل شخصی سازی شدن هستند، خبری از آیکون اپ دراور نیست و با سوایپ از پایین به بالا لیست برنامه ها پدیدار می شود. آیکون ها کاملا گرد شده اند و با چیزی که حالا از اندروید می بینیم متفاوت هستند. نوار جستجوی گوگل که در اکثر دستگاه های اندرویدی روی صفحه خانگی بود حالا تبدیل به یک لوگو زبانه مانند گوگل شده است که از سمت چپ و بالای تصویر قابل مشاهده است. با سوایپ آن به سمت راست می توانید به منوی گوگل نو (Google Now) بروید و یا با تپ کردن روی آن به جستجو بپردازید.

در مجموع به نظر می رسد گوگل برای ۱۳ مهرماه غافلگیری های خوبی را در نظر دارد، نظر شما چیست؟

[button type=”link” link=”http://venturebeat.com/2016/09/26/this-is-the-google-pixel/” size=”btn-small”]venturebeat[/button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Sadeqccx

من نظرم اینه چون عمده گوشی ها با سایز ۵ و ۵.۵ هستند، دسترسی به نوتفیکیشن بار کمی سخته ،و برای باز کردنش حالت قرار گرفتن گوشی توی دست تغییر میکنه و خطر افتادنش زیاده، اگه جای آوردن گزینه آپ دراور به پایین، پنل اعلانات رو منتقل میکرد، بهتر بود و حس تکراری بودن اندروید شکسته میشد.

بارکد

اپ دراور خار داره

واسه ال جی گه تو جی ۵ خار داشت ولی بعدا تو چشم خود ال جی رفت و دوباره برگردوندش

dani

با سلام و خسته نباشید محیط سایت تغییر کرده و نسبت به قبل خوبی های داره ولی به نظر من بدی هاش خیلی بیشتر هست اگر میشه دیزاین سایت رو مثل قبل کنید خیلی ممنون میشیم یا حداقل یه نظرسنجی بزارید ببینید چی میشه اگه درصد بیشتر خواستار طرح قدیمی سایت بودن لطفا طرح سایت رو مثل قبل کنید
با تشکر از سایت خوب ترنجی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)