حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

چرا برای اپل AirPod رنگ Jet Black در نظر گرفته نشده است؟ طرح‌های مفهومی از آن را ببینید!

نوشته

7 سال قبل | 8 دیدگاه | مطالب ترنجی

همانطوری که می‌دانید اپل جک هدفون را در آیفون‌های ۷ و ۷ پلاس حذف کرد. با دو نمونه هدفون جدید در این زمینه رو به رو هستیم. هدفونی که با پورت لایتنینگ در درون جعبه عرضه خواهد و هدفونی که به صورت وایرلس و جداگانه شما باید تهیه کنید. این که هدفون وایرلس به گفته اپل دارای فناوری سوپر وایرلس است و از چیپست بیتس استفاده شده است، هیچ شکی نداریم ولی اگر هم بگوییم اپل برای لوازم جانبی سنگ تمام گذاشته است زیاد درست نیست. بسیار جالب می‌شود اگر رنگ هدفون‌های شما همانند رنگ اصلی دستگاه باشد مخصوصا زمانی که رنگ جت بلک را انتخاب کرده‌اید. در ادامه همراه باشید.

رنگ Jet Black رنگ بسیار جذابی به نظر می‌رسد اما یک سوال از شما داریم؟ آیا برای دستگاه خودتان از قاب و یا کاور استفاده می‌کنید؟ اگر بله، پس آیا باز هم این رنگ برای شما اهمیت خواهد داشت؟ اگر خیر آیا خط و خشی که قرار است در آینده بر روی آن نقش ببند، برای شما راضی کننده خواهد بود؟ به این ترتیب اگر بتوانید  به این دو سوال جواب بدهید، خرید رنگ Jet Black می‌تواند متقاعد کننده باشد.

ایرپاد (AirPod) های اپل ظاهر بسیار خوبی دارند و برای کسانی که رنگ جت بلک را انتخاب کنند مسلما این میزان جذابیت جندین برابر خواهد شد اگر هم رنگ خود دستگاه باشد. تصاویر مفهومی را با هم ببینیم:

apple-airpods

apple-airpods-4

apple-airpods-3

apple-airpods-2

apple-airpods-6

apple-airpods-5

 

نظر شما چیست؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Why-are-there-no-Jet-Black-Apple-AirPods-New-concept-shows-how-they-would-look-like_id85401″ target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
galaxy

این محصول هر ان امکان داره بیوفنه spigen تازه بند زده براش ده دلار اپل هندزفریم زده باز براش جانبی زدن تیغ بزنن مردمو یعنی برای هدست که خودش جانبیه جانبی زدن اصلا قبل عرضه هماهنگ میکنن با شرکتا که ما اینو دادیم بند نمیدیم شما بزنین سودش نصف نصف ۱۵۹ دلار بدی اینورم هزینه کنی چون ریسکه همین ارپاد هر لحظه امکان افتادنش هست چه برسه به این این کارای اپل حرص ادمو در میاره :(((((( :////

Ari khan

ببین اپل چطور این رنگ مشکی رو تبدیل به یه برند کرد???jet black…انصافا برندینگ اپل واقعا قویه…میتونه حتی چرخ رو جوری معرفی کنه(شایدم واقعا بکنه)که بعضیا باورشون بشه یه چیز جدیدیه

Blue Tech

آره انصافا
همونطور که بین مردم کوچه و بازار صورتی متالیک شدش رزگلد??????

Galaxy

بد تر از اون این بود که مرد گنده با نیم‌ کیلو سیبیل رنگ رز گلد میگرفت. بالاخره یه جوری باید نشون بده که سیکس اس هست گوشیش نه سیکس. :whistle:

Nokia.king

من حس میکنم فلاکس چاییم همین رنگه خیلی لوکسه قبلا بهش توجه نکرده بودم ?

HM-R O Y A L

رنگ مشکی هم بد نیست شاید در آینده نسخه مشکیش هم ساخته بشه .
Airpod ها در حالت دویدن پریدن پشتک زدن و … یا اگه مثل متال بازها دو ساعت هم هد بزنی به دلیل ساختارش از گوش جدا نمیشن و نمیفته مگر اینکه با دست آن را از گوش جدا کنی . اگر هم زیادی نگران جدا شدن Airpod ها از گوش هستی بند نگهدارنده هم در دسترسه .و مطمئنا” انواع و اقسام شرکتهای سازنده لوازم جانبی آن را با قیمت کمتر از ۱۰ دلار هم عرضه خواهند کرد.
از طرفی در سایت اپل انواع و اقسام هدفن و ایرفن و هندزفری بلوتوث و سیمدار برای علاقه مندان وجود دارد .به نظرم بهترین طرح ایرفن و هدفن بلوتوث خاصیت بی سیم بودنشه اگه Airpod با سیم یا بند یک تکه به هم وصل بود نمیشد جدا و تکی ازش استفاده کرد .(برای کسانیکه با هندزفری بلوتوث بیشتر برای مکالمه استفاده میکنند.)
http://www.apple.com/shop/accessories/all-accessories/headphones-speakers

galaxy

اره بابا موقع پارکورم میشه ازش استفاده کرد افتادن کجا بود بندم الکی براش ساختن

Nokia.king

والا دیگه هرجا رنگ مشکی براق میبینم از فللاکس چای تو خونه تا اسباب بازی بچ.ه ها و رنگ مشکی براق کفشام همش ابن جت بلک جلو چشامه ???? جوری‌جا‌انداخت انگار مشکی براق تا حالا وجود نداشته .. دمت گرم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....