حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

احتمالا تیم کوک در ماه ژوئن، پشتیبانی قلم Apple Pencil را به صورت مستقیم برای آیفون‌های جدید تایید کرده است

نوشته

7 سال قبل | 12 دیدگاه | مطالب ترنجی

یکی از ویژگی‌هایی که اخیرا آیپد‌های اپل از آن استفاده می‌کنند، پشتیبانی از قلم Apple Pencil می‌باشد، اما کاربران انتظار داشتند که این ویژگی در آیفون‌های اپل هم استفاده شود، اما متاسفانه چنین نشد. حال یکی از منابع نسبتا تیز بین، در یکی از مصاحبه‌‌های تیم کوک، متوجه موضوعی جالب درباره پشتیبانی قلم Apple Pencil برای آیفون‌ها شده است. در ادامه با ترنجی همراه شوید.

در ماه ژوئن، تیم کوک در طی یک مصاحبه با NDTV، درباره ویژگی‌های قلم Apple Pencil صحبت کرده است. این محصولی است که در شهریورماه سال گذشته برای اولین بار در کنار آیپد پرو رونمایی شد که به عنوان یکی از بهترین و سریع‌ترین قلم‌های هوشمند برای گجت‌ها لقب گرفت. فرد مصاحبه کننده درباره نظر منفی استیو جابز پیرامون استایلوس‌های هوشمند صحبت کرده و تیم کوک در پاسخ به وی، اینگونه جواب داده است:

ما یک قلم را عرضه کرده‌ایم، نه یک استایلوس؛ بین این دو تفاوت‌های مهمی وجود دارد و از نظر من، استیو کارهایی که مردم با Apple Pencil انجام می‌دهند را حتما دوست می‌داشت. استیو جابز دوست داشت که به مردم کمک کند تا آن‌ها چیزهای جدیدی خلق کنند. و اگر شما دیده باشید که مردم با Apple Pencil بر روی آیپد و آیفون چه کارهایی می‌کنند، شگفت زده خواهید شد. شما باید این قلم و آثار خلق شده با آن را به تماشاگران خود نشان دهید.

البته اگر یادتان باشد، تیم کوک در یک مصاحبه به جای استفاده از نام اپل واچ، به نام آی‌واچ اشاره کرد و حداقل تا به این لحظه می‌دانیم که او درطی مصاحبه خود دچار اشتباه شده است؛ اما فکر می‌کنیم که تیم کوک در این یک مصاحبه منظور خود را به صورتی تقریبا مستقیم به کاربران رسانده است. تا به امروز اطلاعات زیادی پیرامون پشتیبانی Apple Pencil از آیفون ۷ و ۷ پلاس منتشر نشده است، اما که می‌داند؛ شاید امشب شگفت زده شدیم. آیفون‌های جدید تا دو ساعت و نیم دیگر رونمایی خواهند شد پس فراموش نکنید که ترنجی را دنبال کنید.

نظر شما چیست؟ آیا شما هم خواستار پشتیبانی Apple Pencil از آیفون‌های جدید هستید؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Tim-Cook-comment-hints-iPhone-7-Apple-Pencil-support_id85107″ target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m@@

تیم کوک جون
مشکل نوت۷ حل شده واز مهر وارد بازار میشه زیاد به فروش دلتو صابون نزن که اینجوری کوکت در میره :whistle:

Salvatore

حالا اگه سامسونگ بود … :yes:

Google nexus

اشکال نداره بزار ایفونم قلم دار شه ولی هیچ وقت یه گوشی قلم داره گلگسی نوت نمیشه ! B-) B-)

Mohammàd

آره چون منفجر نمیشه B-)

Google nexus

Mohammàd
علف هرز زیر کامنت من ترول بازی در نیار خودنما

REZA

اولین گوشی قلم دار نوت بود؟!

کتیبه سپید

اینم الهام محسوب میشه دیگه؟ حالا خوبه سامسونگ هم بچه بازی در بیاره و بگه کپی کردن و دزدی کردن؟ بعضی از شرکت ها اگه خودشون کپی کنن اشکال نداره اما اگه باز شدن قفل با کشیدن انگشت یا زوم با دوتا انگشت توی یه گوشی دیگه بیاد، دادگاه راه می اندازن!

Mohammàd

مگه قلم برای گوشی ایده ی سامسونگ بود؟

the matrix

دوست من مگه شما نمی دونی پتنت صفحه گرد اپل یکی از بزرگترین انقلاب های تاریخ بشری در زمینه اسمارت فون ها بود!!!!!!!!! ( یکی از موارد اتهامی اپل نسبت به سامسونگ !! )
دوستان ما همچنان منتظر به بلوغ رسیدن قلم ها توسط کمپانی عوام فریب اپل هستیم!!!!


خیر سامسونگ اولین کمپانی نبود ، ولی کاربردی کردنش که مهمترین قسمتشه اولین کمپانی بود!! البته از دید فن های سرزمین تابان برای پاک کردن گوش و بینی استفاده بیشتری داره!!

galaxy

قلم بزنه دگ کار نوت خیلی سخت میشه ولی فقط ۳لم کافی نیست امکانات قلمی هم میخواد دگ

Ari khan

خخخخ اگه واقعی باشه پس:
Welcome to 2011?

the matrix

خب تا وقتی که انگشت هست کی قلم دستش میگیره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اینجاش ولی خیلی جالبه!!
( استیو جابز دوست داشت که به مردم کمک کند تا آن‌ها چیزهای جدیدی خلق کنند. )
خوبه دیگه جوک های سال ۲۰۱۶ را داریم میشنویم!
والا استیو تنها چیزی که یاد مردم داد راحت طلبی بود!!!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
حسين میرنژاد
نویسنده و گرافیست وبسایت ترنجی - خوره تکنولوژیAparat.com/iDealTechs