حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فاکس‌کان عرضه‌ی جهانی آیفون ۷ و ۷ پلاس را آغاز کرده است

نوشته

7 سال قبل | 2 دیدگاه | مطالب ترنجی

انتظارها برای نسل بعدی آیفون اپل با نام آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس به پایان رسیده است. در روز چهارشنبه، شرکت اپل به‌طور رسمی از محصولات جدید خود رونمایی خواهد کرد که در بین آنها، این دو آیفون جدید نیز قرار خواهند داشت. همان‌طور که تیم کوک، فیل شیلر و بقیه‌ی افراد، آماده‌ی برگزاری مراسم رونمایی از محصولات جدید هستند، از چین خبر رسیده است که فاکس‌کان، روند عرضه و ارسال آیفون‌های جدید در سراسر جهان را آغاز کرده است. در ادامه همراه ترنجی باشید.

در طول ۲۴ ساعت گذشته، اطلاعات جدیدی درباره‌ی آیفون ۷ منتشر شد؛ این اطلاعات نشان می‌دهند که این دستگاه‌های جدید قادر به ضبط ویدیوی ۴K با ۶۰ فریم بر ثانیه خواهند بود. با توجه به وب‌سایت ITHome، تعداد ۳۷۰ هزار آیفون ۷ از شهر ژنگژو به چند کشور مهم ارسال شده‌اند. به‌نظر می‌رسد که این دستگاه‌ها به بریتانیا، هلند، ایتالیا و ایالات متحده ارسال می‌شوند.

انتظار می‌رود که فروش آیفون ۷ در اولین آخر هفته‌ی بعد از عرضه به بیش از ۱۰ میلیون دستگاه برسد. بسته‌ی اولیه ارسال شده با ۳۷۰ هزار آیفون که گفته شده وزن آن حدود ۲۰۰ تن است، تعداد ناچیزی در مقایسه با مقداری که انتظار می‌رود تا اولین آخر هفته‌ی بعد عرضه به‌فروش برسد، محسوب می‌شود.

تحلیلگر مینگ چی کو که اطلاعات قابل اطمینانی را منتشر می‌کند، پنج ماه پیش گفت که آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس به‌دلیل این‌که جذابیت‌های لازم را ندارند، با افت فروش نسبت به میزان فروش آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس در سال ۲۰۱۴ مواجه خواهند شد.

طراحی آیفون‌های جدید در مقایسه با نسل قبلی به‌طور کامل متفاوت نخواهد بود اما باید انتظار ویژگی‌های سخت‌افزاری جدیدی را داشته باشیم. عملکرد پردازنده‌ی دستگاه نسبت به نسل قبلی افزایش خواهد یافت و همچنین آیفون ۷ و ۷ پلاس در برابر آب مقاوم خواهند بود. با توجه به تصاویر لو رفته، انتظار می‌رود که سوگلی‌های جدید کوپرتینویی‌ها در رنگ‌های تیره‌تر جدیدی عرضه شوند.

متاسفانه وضعیت فعلی گلکسی نوت ۷ می‌تواند بعضی از طرفداران فبلت‌ها را به سوی فبلت جدید اپل، یعنی آیفون ۷ پلاس بکشاند. گزارش‌های تایید نشده نشان می‌دهند که اپل، تعداد قطعه‌های سفارش داده شده برای گوشی‌های جدید خود را افزایش داده است.

نظر شما چیست؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Foxconn-reportedly-begins-global-shipment-of-the-iPhone-7-and-7-Plus_id85041″ target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amirhossein

متاسفانه!!!! حالا برا ما متاسفانه نداره میخواست بمب حاسازی نکنه تو گوشی B-) B-)

pedram_01

منم تصمیم به خرید نوت ۷ داشتم ولی با این جریانات اگ ایفون ۷ صفحه نمایشش بهتر از ۶ شده باشه شارژ سریع بهش اضافه شده باشه و ضد اب باشه یک نوتیفیکیشن هم بهش اضافه شده باشه همین ۷ پلاس رو میگیرم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی