حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عکس العمل: واکنش کودکان به استفاده از سونی واکمن

نوشته

7 سال قبل | 8 دیدگاه | مطالب ترنجی

با یک قسمت دیگر از سری مطالب عکس العمل درخدمت شما کاربران عزیز ترنجی هستیم. در قسمت قبلی، شاهد واکنش برخی جوانان هنگام انجام بازی ترسناک OutLast بودیم و حالا نوبت به آن رسیده است که کودکان را مقابل یک گجت قدیمی ولی فوق‌العاده محبوب قرار دهیم. سونی از اواخر دهه ۱۹۷۰ شروع به ساخت پخش‌ کننده‌های موسیقی خود به نام واکمن کرد که به جزئت می‌توان گفت که یکی از بهترین و محبوب ترین گجت‌های تاریخ به شمار می‌رود. در ادامه با ترنجی همراه شوید.

بد نیست بدانید که این پخش کننده موسیقی ساخته شده توسط سونی در سال ۱۹۷۹ در ژاپن به نام واکمن بازاریابی شد. اما این محصول در برخی کشورهای دیگر مانند آمریکا، این دستگاه به نام Soundabout و در کشور انگلستان به نام Stowaway شناخته می‌شد. نکته جالب اینجاست که مدیرعامل وقت سونی از نام واکمن متنفر بود و درخواست تغییر آن را داشت، اما با این درخواست او مخالفت شد و این محصول تا ابد به نام واکمن شناخته شد. اگر دوست دارید بدانید که اصلا نام واکمن از کجا آمده، بد نیست اشاره کنیم که نام این دستگاه از روی محصول ضبط کننده صدای سونی یعنی Pressman الگو برداری شده است. واکم یکی از موفق‌ترین محصولات سونی و درکل یکی از بهترین گجت‌های ساخته شده در طول تاریخ است؛ هرچند که دیگر آنچنان نام و نشانی ندارد. کودکان شاید این دسته از گجت‌ها را چندان به یاد نیاورند اما در این ویدئو، میخواهیم ببینیم که عکس العمل آن‌ها چیست. برخی که در ابتدا فکر می‌کنند که این یک تلفن هوشمند است(!) اما با دیدن واکمن از نزدیک، کمی تعجب می‌کنند! برخی تصور می‌کنند که این یک بیسیم است و برخی فکر می‌کنند که دستگاهی برای ضبط صدا است، اما درنهایت مشخص می‌شود که این یک کاست پلیر قدیمی است. این کودکان پس از طی کردن یک فرآیند بلند، موفق به پخش موسیقی می‌شوند و پس از آن این دستگاه را کاملا قدیمی و سخت برای استفاده می‌نامند! حرف آن‌ها تا حتی درست است؛ این روز‌ها برای شنیدن موسیقی می‌توانید از تلفن هوشمند خود استفاده کنید، چه از طریق سرویس‌های استریم و چه از طریق حافظه‌ دستگاه! اما در سال‌های قدیم، مطمئنا واکمن بهترین دستگاه پخش موسیقی بوده است. شاید جالب‌ترین بخش این عکس العمل، مربوط به زمانی شود که این کودکان نحوه پخش موسیقی بعدی را متوجه می‌شوند!

[aparat]http://www.aparat.com/v/ZSrQ5[/aparat]

نوشته شده توسط حسین میرنژاد

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
CHALTON.B

یادش بخیر واکمن سونی،پچه های الان زندگی نمیکنن که اون موقع زندگی حال و هوای دیگه ای داشت.

Just Sony ??

اصالت

Google nexus

اینا هم هرچی میشه میان میگن اصالت کیفیت و….. سونی اشغالم تولید کنه اینا بازم میگن اصالت کیفیت لاقر عوض کنید کلماتتون رو :wacko: :wacko: :wacko: :wacko:

MOAZEZ

یادت باشه سونی هیچوقت آشغال تولید نکرده چون اگه تولید میکرد اسمش سونی نبود.
سونی همونیه که استیوجابز گفت من آرزو دارم اپل بشه در حد سونی

A better life

nexus
غیر از این نیست
کیفیت اصالت سر لوحه سونی

SAWANA

لطفا لینک داونلود رو جداگانه بذارید.

MOAZEZ

یک تاریخ و یک تکنولوژی و یک سونی

Nokia.king

ما دهه شصتی ها میدونیم این چیه ?? زندگی کردم باش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
حسين میرنژاد
نویسنده و گرافیست وبسایت ترنجی - خوره تکنولوژیAparat.com/iDealTechs