حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایفا ۲۰۱۶: فیلیپس مانیتور منحنی BDM4037UW را با رزولوشن ۴k معرفی کرد

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | مطالب ترنجی

ساعاتی پیش فیلیپس از مانیتور منحنی و ULTRA HD خود پرده برداشت؛ مانیتور جدید فیلیپس بسیار بزرگ و در حدود ۴۰ اینچ است! خمیدگی آن برابر با ۳۰۰۰R است و پنل VA در آن به کار رفته‌است.

در ادامه مطلب با ترنجی همراه باشید.

این مانیتور غول‌پیکر رزولوشنی برابر با ۳۸۴۰x2160 پیکسل دارد. زمان پاسخگویی پنل این مانیتور نیز ۴ میلی‌ثانیه ذکر شده‌است. پنل مانیتور BDM4037UW حتی در زاویه‌های ۱۷۸ عمودی و ۱۷۸ افقی هم کیفیت و روشنایی خود را از دست نمی‌دهد. نکته دیگری که قابل ذکر است پشتیبانی از استاندارد Vesa توسط این مانیتور می‌باشد به این معنی که می‌توان آن را بر روی براکت و یا دیوار بدون هیچ مشکلی نصب کرد.

bdm4037uw_93-_fp-global-001فیلیپس در این مانیتور از فناوری منحصر به فردی استفاده کرده‌است که آن را UltraColor می‌نامد. با استفاده از این فناوری، پنل این مانیتور توانایی پوشش ۱۰۰% گستره رنگی sRGB را دارد و و از ۸۵% گستره رنگی NTSC نیز پشتیبانی می‌کند که برای مانیتوری در این سطح بسیار عالی به نظر می‌رسد. روشنایی برابر با ۳۰۰ نیت و کنتراست استاتیک ۱:۴۰۰۰ در کنار کنتراست داینامیک ۱:۲۰۰۰۰۰۰۰ از دیگر ویژگی‌های این مانیتور می‌باشند. لازم به ذکر است که حداکثر نرخ بازسازی صفحه‌نمایش در این مانیتور مساوی با ۸۰ هرتز در ثانیه است.

bdm4037uw_93-rtp-global-001در آخر می‌توان به ورودی‌های تصویر این مانیتور اشاره کرد که شامل یک HDMI 2.0 (همراه با MHL)، یک HDMI 1.4 (همراه با MHL) و دو دیسپلی‌پورت ۱٫۲ می‌باشند. ورودی VGA و ۳٫۵ میلی‌متری صدا به همراه ۳٫۵ میلی‌متری هدفون نیز از درگاه‌های رایج هستند که در این مانیتور هم یافت می‌شوند. جالب است که بدانید این مانیتور دارای دو اسپیکر داخلی ۵ وات نیز می‌باشد.

bdm4037uw_93-app-global-001دیدگاه شما چیست؟ مانیتور جدید فیلیپس را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

[button url=”http://www.guru3d.com/news-story/philips-to-offer-curved-bdm4037uw-ultra-hd-mulktiview-monitor.html” postid=”” style=”btn-default” size=”btn-default” target=”_self” fullwidth=”false”]Guru3D[/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Ashkan-a2

چه قد خوبه بهش علاقه مند شدم خوراک طراحیه :yahoo:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی عباسی
برنامه‌نویس، علاقمند به سخت‌افزار و گنو/لینوکس | برای ارتباط با من می‌تونین از ایمیل یا توییترم به آی‌دی mostafa_abbacc@ استفاده کنید (: | ایمیل: mostafaabbac@gmail.com