حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مایکروسافت آفیس برای آیفون، به‌روزرسانی جدیدی با ویژگی‌های جدید را در ماه سپتامبر دریافت می‌کند

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

مایکروسافت قصد دارد تا به‌روزرسانی جدیدی را برای آفیس در دستگاه‌های iOS و مک در ماه سپتامبر عرضه کند. با توجه به اطلاعاتی که به‌تازگی منتشر شده، مایکروسافت قصد دارد تا در این به‌روزرسانی، ویژگی‌های جدیدی را در کنار بهبودسازی‌های مهم برای این دو پلتفرم به ارمغان آورد. در ادامه همراه ترنجی باشید تا با ویژگی‌های جدیدی که در این به‌روزرسانی به مایکروسافت آفیس اضافه می‌شود، آشنا شویم.

آفیس برای سیستم‌عامل iOS، از برنامه‌های Edmodo و Tencent پشتیبانی خواهد کرد؛ این بدان معناست که کاربران آیفون و آیپد، خواهند توانست تا اسناد خود را در این دو سرویس که شامل فایل‌های ورد، اکسل و پاورپوینت است، ذحیره کنند و به آنها دسترسی داشته باشند. همچنین این به‌روزرسانی، ویژگی‌های جدید دیگری را به ارمغان می‌آورد؛ Smart Lookup برای کاربران دستگاه‌های iOS عرضه خواهد شد و به کاربران اجازه می‌دهند تا اطلاعات درباره‌ی یک کلمه‌ یا پاراگراف خاص را به‌طور مستقیم دریافت کنند.

ویژگی Smart Lookup تنها برای مایکروسافت ورد در دسترس خواهد بود و کاربران آیفون و آیپد برای استفاده از آن، باید دست خود را بر روی کلمه یا پاراگراف برای جست‌وجو اطلاعات بیشتر نگه‌دارند تا تصویری درباره‌ی آن، به‌همراه تعریف کلمه‌ی موردنظر برای شما نمایش داده شود.

ویژگی دیگری که در این به‌روزرسانی برای سیستم‌عامل iOS گنجانده شده، این است که کاربران پاورپوینت، گزینه‌های جدیدی را برای نمای ارائه‌دهنده دریافت خواهند بود. همچنین اشاره‌گر لیزری با بهبودهایی در این سیستم‌عامل همراه خواهد بود. مایکروسافت می‌گوید: “گوشی خود را در صفحه‌نمایش نشان دهید، سپس بر روی محیطی که متن‌ها قرار دارند، فشار داده و نگه‌دارید تا دستگاه شما به یک اشاره‌گر لیزری تبدیل شود.” مایکروسافت می‌گوید که این قابلیت، تنها برای کاربران آیفون و مشترکین آفیس ۳۶۵ خواهد بود.

آفیس برای سیستم‌عامل مک نیز با بهبودهایی همراه خواهد بود. در به‌روزرسانی که برای این سیستم‌عامل منتشر می‌شود، برنامه‌ی پاورپوینت دیزاینر بهبود خواهد یافت؛ این ویژگی در آفیس ۳۶۵، ایده‌های طراحی را برای اسلایدها، بر اساس مجموعه‌ی عکس شما ارائه می‌دهد. همچنین گزینه‌های جدیدی برای راهنماهای رنگ، ویرایش فایل‌های صوتی و ویدیویی در دسترس خواهد بود.

با توجه به لیست رسمی تغییرات، مشترکین آفیس ۳۶۵، به حالت جدید Focus دسترسی خواهند یافت و می‌توانند چیزهایی که باعث حواس‌پرتی آنها می‌شوند را حذف کرده و بر روی کار خود تمرکز کند. هنوز تاریخ عرضه‌ی دقیق به‌روزرسانی آفیس برای سیستم‌عامل‌های iOS و مک معلوم نیست اما به احتمال زیاد در اوایل ماه سپتامبر (چند روز دیگر) شاهد عرضه‌ی آن خواهیم بود.

نظر شما درباره‌ی ویژگی‌های جدید مایکروسافت آفیس چیست؟

[su_button url=”http://news.softpedia.com/news/microsoft-office-for-iphone-to-get-new-features-as-part-of-september-update-507758.shtml” target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]softpedia[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی