حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اسکرین‌شات لو رفته از شیائومی Mi Note 2، وجود ۶ گیگابایت حافظه رم را تایید می‌کند

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | مطالب ترنجی

اخیرا چند خبر و شایعه پیرامون جدیدترین تلفن هوشمند شیائومی یعنی Mi Note 2 در فضای گسترده وب، منتشر شده است. دو مورد از مهمترین ویژگی‌ها در این تلفن هوشمند جدید، استفاده از صفحه نمایش منحنی مشابه سری اج سامسونگ و ۶ گیگابایت حافظه رم می‌باشد. پیش از این، چند تصویر از صفحه نمایش منحنی منتشر شد و حالا نوبت به تایید استفاده از ۶ گیگابایت حافظه رم رسیده است. مانند همیشه، در ادامه با ترنجی همراه شوید.

همانطور که گفتیم، لحظاتی پیش یک اسکرین‌شات از تلفن هوشمند Mi Note 2 منتشر شده که استفاده از ۶ گیگابایت حافظه رم را تایید می‌کند. معمولا شرکت‌های چینی مانند شیائومی، محصولات خود را با دو نوع حافظه و رم به بازار عرضه می‌کنند، پس احتمالا یکی از مدل‌های با حافظه زیاد به این مقدار حافظه رم مجهز خواهد شد و احتمالا مدل‌های با حافظه کمتر به رم ۴ گیگابایتی مجهز خواهند شد. همچنین به نظر می‌رسد که مانند اکثر پرچمداران اندرویدی، شیائومی Mi Note 2 نیز به چیپست قدرتمند و شاید کمی پرمصرف اسنپدراگون ۸۲۰ مجهز شده است که شایعه قبلی یعنی استفاده از چیپست اسنپدراگون ۸۲۱ را به کلی تکذیب می‌کند.

Xiaomi-Mi-Note-2

همانطور که انتظارش را داشتید، Mi Note 2 با سیستم عامل اندروید ۷ به صورت پیش‌فرض و البته رابط کاربری شیائومی MIUI 8.6.8.26 به بازار عرضه خواهند شد. حافظه داخلی دستگاه نیز ۶۴ گیگابایت بوده و به نظر می‌رسد که ۵۲٫۲۸ گیگابایت از آن به صورت کامل در اختیار کاربر می‌باشد؛ هرچند که احتمال عرضه نسخه ۱۲۸ گیگابایتی نیز وجود دارد. اما در کنار این موارد، اجازه دهید که درباره بخش صفحه نمایش نیز کمی صحبت کنیم. صفحه نمایش Mi Note 2 یک صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی منحنی است که می‌توان گفت از لحاظ ابعاد، شباهت زیادی به گلکسی اس ۷ اج دارد. درکل تا شروع مراسم IFA 2016 مدت زیادی باقی نمانده است و به همین خاطر، یادتان نرود که تمامی اخبار پیرامون این محصول و سایر محصولات جدید را در ترنجی دنبال کنید.

نظر شما چیست؟ شما درباره شیائومی Mi Note 2 چه فکر می‌کنید؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/New-Xiaomi-Mi-Note-2-leak-seems-to-confirm-specs-including-6GB-RAM_id84579″ target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mohsenTR

موندم این مقدار رم قراره تا کجا بالا بره؟! :wacko:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
حسين میرنژاد
نویسنده و گرافیست وبسایت ترنجی - خوره تکنولوژیAparat.com/iDealTechs