حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اچ‌تی‌سی دیرایز ۱۰ Lifestyle با قیمتی مناسب و طراحی جذاب، عرضه می‌شود

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

شرکت اچ‌تی‌سی برای معرفی دو گوشی هوشمند جدید آماده می‌شود و دیرایز ۱۰ Lifestyle یکی از محصولاتی است که شرکت اچ‌تی‌سی، به‌زودی ارائه می‌دهد. به‌تازگی، اطلاعاتی از این گوشی منتشر شده است که نشان می‌دهد دیرایز ۱۰ Lifestyle، یک گوشی مقرون‌به‌صرفه با طراحی جذاب است. برای جزئیات بیشتر، همراه ترنجی باشید.

یک توسعه‌دهنده رام اچ‌تی‌سی، به‌تازگی اطلاعاتی را از گوشی میان‌رده اچ‌تی‌سی منتشر کرده است و بنابراین، قیمت نسخه آنلاک آن باید بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ دلار باشد. گفته می‌شود که اچ‌تی‌سی دیرایز ۱۰ Lifestyle به یک تراشه چهار هسته‌ای از سری ۴۰۰ کوالکام، مجهز شده است؛ البته در حال‌حاضر، مشخص نیست که این گوشی با تراشه اسنپدراگون ۴۰۰ به بازار عرضه می‌شود یا شرکت سازنده، دیرایز ۱۰ Lifestyle را جدیدترین تراشه سری اسنپدراگون ۴۰۰، معرفی خواهد کرد. با این‌حال، عرضه اچ‌تی‌سی دیرایز ۱۰ Lifestyle با تراشه اسنپدراگون ۴۲۵ بسیار محتمل به‌نظر می‌رسد زیرا عرضه یک گوشی با تراشه قدیمی در بازار امروزی، چندان موفقیت‌آمیز نخواهد بود!

همان‌طور که قبلاً در ترنجی خواندید، اچ‌تی‌سی دیرایز ۱۰ Lifestyle به یک صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی HD با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل مجهز شده است. با توجه به محصولات امروزی که صفحه‌نمایش فول اچ‌دی به یک استاندارد رایج در محصولات میان‌رده تبدیل شده است، استفاده از صفحه‌نمایش اچ‌دی، احتمالاً شما را ناامید کرده است اما باید توجه داشته باشید که اچ‌تی‌سی دیزایر ۱۰ Lifestyle، قیمت چندانی ندارد و سازنده آن، یک شرکت چینی نیست!

 علاوه‌براین، اوان‌بلاس فاش کرده است که اچ‌تی‌سی دیزایر ۱۰ Lifestyle با بلندگوهای استریو “Boomsound Hi-Fi Edition” با سیستم صوتی ۲۴ بیتی، عرضه خواهد شد. اچ‌تی‌سی دیزایر ۱۰ Lifestyle در دو مدل با ۲ گیگابایت حافظه‌رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌داخلی و سه گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌داخلی عرضه خواهد شد.

دوربین اصلی اچ‌تی‌سی دیزایر ۱۰ Lifestyle، یک شاتر ۱۳ مگاپیکسلی است که از یک فلاش LED استفاده می‌کند. برای ثبت تصاویر سلفی نیز، یک دوربین ۵ مگاپیکسلی درنظر گرفته شده است. سیستم‌عامل اندروید مارشمالو ۶٫۰ با رابط‌کاربری اچ‌تی‌سی، بر روی این گوشی اجرا خواهد شد. البته احتمالاً شرکت سازنده، اچ‌تی‌سی دیزایر ۱۰ Lifestyle را به جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل اندروید گوگل (اندروید نوقا ۷٫۰) به‌روزرسانی می‌کند.

در کنار اچ‌تی‌سی دیزایر ۱۰ Lifestyle، شرکت سازنده، Desire 10 Pro را به بازار عرضه خواهد کرد. اچ‌تی‌سی دیزایر ۱۰ پرو در مقایسه با اچ‌تی‌سی دیزایر ۱۰ Lifestyle، مشخصات‌فنی بهتری دارد و این موضوع، باعث شده تا شرکت سازنده از یک حسگر اثرانگشت در این مدل استفاده نماید. بنابراین، قیمت Desire 10 Pro در مقایسه با دیزایر ۱۰ Lifestyle، بیش‌تر خواهد بود و احتمالاً آن‌را با قیمتی بیش‌تر از ۲۰۰ دلار می‌توانید انتخاب کنید.

زمان عرضه این دو گوشی به‌طور رسمی اعلام نشده است اما پیش‌تر، رندرهای منتشرشده از Desire 10 Pro، تاریخ ۲۰ سپتامبر را به نمایش گذاشته بود؛ بنابراین، اچ‌تی‌سی دیزایر ۱۰ پرو و دیزایر ۱۰ Lifestyle در اواخر ماه سپتامبر، معرفی خواهد شد.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/HTC-Desire-10-Lifestyle-to-be-a-stylish-affordable-device_id84468″ target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی