حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی سی ۹ (Galaxy C9) با نمایشگر ۵٫۷ اینچی لو رفت

نوشته

7 سال قبل | 7 دیدگاه | مطالب ترنجی

سامسونگ سری جدید Galaxy C خود را با طراحی کاملا جدید و مشخصات سخت افزاری در کلاس پرچمدارها ارایه کرده است و فعلا برای بازار چین به صورت اختصاصی عرضه می شود. از طراحی آلومینیومی و مشخصات سخت افزاری چون ۴ گیگابایت حافظه رم می توان به این رسید که سامسونگ تصمیم گرفته است با رقبای چینی خود به سبک و سیاق خود آن ها مبارزه را پیش ببرد. در خانواده گلکسی C تا کنون ۲ عضو به نام های Galaxy C5 و Galaxy C7 معرفی شده است و حالا اخباری درباره Galaxy C9 به گوش می رسد که جدید ترین عضو خوانده گلکسی سی خواهد بود. اجازه بدهید کمی بیشتر با این دستگاه آشنا شویم.

عموما دستگاه هایی که سامسونگ تولید می کند مدتی پیش از عرضه نهایی برای مقاصد تحقیق و توسعه (R&D) به هند ارسال می شود. یکی از راه های ساده برای پیگیری دستگاه های جدید این شرکت نیز بررسی داده های سایت Zauba است تا جدیدترین ارسال های سامسونگ به این کشور را پیدا کرد. همانطور که در تصویر زیر می بینید سامسونگ مدلی به نام گلکسی سی ۹ (Galaxy C9) با کد SM-C9000 را برای تست های مربوطه به هند ارسال کرده است.

c9-zauba

از دیگر اطلاعاتی که در این تصویر مشخص است اندازه نمایشگر دستگاه ارسالی است که ۵٫۷ اینچ ذکر شده است. با توجه به اندازه نمایشگرهای مدل های قبلی در سری گلکسی سی می توان گفت این اندازه نمایشگر آنچنان دور از ذهن نیست. گلکسی C9 که طبق شایعات با کد Amy در حال توسعه است احتمالا به زودی معرفی و به صورت مشخص برای بازار چین به فروش می رسد. از نظر مشخصات سخت افزاری اطلاعات زیادی منتشر نشده است اما حداقل انتظارات را می توانید از مشخصات گلکسی C7 بخوانید.

نظر شما درباره خانواده گلکسی سی (Galaxy C) سامسونگ چیست؟ علاقه ای به خرید آن ها دارید؟

[su_button url=”http://www.sammobile.com/2016/08/21/galaxy-c9-gets-spotted-in-import-tracker-with-a-5-7-inch-display/” target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]sammobile[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
HI TECH

یک کپی تمام عیار از اپل !

nima455

میخواین برید نمایندگی ساموسنگ گوشی بخرید بگید آقا گوشیه اپل اچ تی سی سامسونگو

میخوام اونم فورا میگه بفرما اینم اپل ایفون ساموسنگه شما 😉 😉

Blue Tech

تو‌ همین رو برو نمایندگی اچ تی سی بگو بهت یه A9 میدن :whistle:

Blue Tech

دقیقا چیش به اپل مربوطه!؟
خط آنتنش که ماله اچ تی سی!؟
یا لبه های قوس دارش که ماله لومیا ۹۲۵!؟
شیشه ی ۲٫۵D هم که هیچکی نداشت اس۳ سامسونگ داشت!؟
نکنه رنگ صورتی رو میگی که سامسونگ از زمان اس ۲ داره تو ورژن هایی از گوشیاش استفاده می کنه حالا یه بار مثله اس ۴ تو ورژن های اختصاصی یه بار مثله نوت ۳-۴ و سری A تو ورژن های اصلی!؟

nima455

خدا به راه راست هدایتت کنه … چشماتو تعصب کور کرده حاجی برو از خدا شفا بگیر :yes: :whistle:

Blue Tech

بیچاره اونی کور شده تویی
البته سوادت قد نمیده چیزایی که میگم رو بفهمی

nima455

آره میدونم همون سوادی که ۱ ماه دیگه مدرسه ات شروع میشه اینجا پیدات نمیشه :bye: :yes:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)