حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کیس‌های جدید آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس، برخی از قابلیت‌های آن‌را تایید می‌کند

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | مطالب ترنجی

همان‌طور که می‌دانید، شرکت اپل به‌زودی از آی‌فون‎های جدید خود رونمایی خواهد کرد و به‌تازگی، کیس‌های آی‌فون ۷ و آیفون ۷ پلاس فاش شده است که برخی از قابلیت‌های آی‌فون‌ رده‌بالای ۲۰۱۶ شرکت اپل را تایید می‌کند. برای جزئیات بیشتر، همراه ترنجی باشید.

این تصاویر، شایعات پیش‌تر فاش‌شده را مبنی بر عرضه آی‌فون‌ ۷ با یک لنز دوربین بزرگ‌تر و معرفی آی‌فون ۷ پلاس با دوربین دوگانه، تایید می‌‎کند. با توجه به اطلاعات به‌دست‌آمده، شرکت اپل در سال جاری میلادی، تنها دو مدل آی‌‍فون ارائه خواهد داد و هیچ نشانه‌ای مبنی بر عرضه آی‌فون ۷ پرو برطبق اطلاعات تازه به‌دست‌آمده وجود ندارد.

Cases-and-bumpers-for-the2016-iPhone-models-are-leaked (5)

عرضه کیس‌ها و بامپرهای آی‌فون ۲۰۱۶ شرکت اپل در ۱۵ سپتامبر (پنج‌شنبه، ۲۵ شهریور) برنامه‌ریزی شده است. این موضوع، با زمان شایعه‌شده برای معرفی آی‌فون‌های جدید شرکت اپل، متناسب است.  اساس شایعات، آی‌فون‌های جدید شرکت اپل در ۷ سپتامبر (۱۷ شهریور) معرفی خواهد شد و چند روز بعد، پیش‌فروش آن‌ها در ۹ سپتامبر آغاز خواهد شد.


iphone_7_plus_cases-640x484

علاوه‌براین، اطلاعات به‌دست‌آمده از ساعت‌های بازچینی محصولات در AT&T، از ۲۳ سپتامبر حکایت دارد که گفته می‌شود آی‌فون‌های جدید شرکت اپل در این تاریخ به بازار عرضه خواهد شد. با این‌حال، عرضه آی‌فون‌های جدید شرکت اپل در ۱۶ سپتامبر که پیش‌تر به عنوان زمان عرضه آی‌فون‌های ۲۰۱۶ شرکت اپل در نظر گرفته شده بود، هم‌چنان امکان‌پذیر است. شرکت اپل در حال‌حاضر، دعوت‌‎نامه‌های خود را برای رویداد خبری‌اش در ماه سپتامبر به اصحاب رسانه، نفرستاده است اما گفته می‌شود که تا پایان ماه آگوست، زمان معرفی رسمی آی‌فون‌‎های جدید شرکت اپل مشخص خواهد شد.

Cases-and-bumpers-for-the2016-iPhone-models-are-leaked (4)

در رابطه با آی‌فون‌های جدید شرکت اپل، پیش‌تر در ترنجی خواندید که مدل رده‌بالای آیفون ۷ با ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی، عرضه خواهد شد. هم‌چنین، در ترنجی خواندید که نسخه ۲۵۶ گیگابایتی آیفون ۷ با قیمتی بیش‌تر از ۳۰۰ دلار در مقایسه با نسخه پایه، ارایه می‌شود. به همین جهت، می‌توان گفت که آی‌فون جدید اپل در حافظه‌های ۲۵۶، ۱۲۸ و احتمالاً ۳۲ گیگابایتی به بازار عرضه خواهند شد. البته سرنوشت نسخه ۱۶ گیگابایتی آی‌فون اپل، هنوز مبهم است اما با توجه به فضای نسبتاً کمی که این مدل به کاربران ارایه خواهد داد، احتمالاً نسخه پایه آی‌فون ۷ با ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی، ارایه می‌شود.

Cases-and-bumpers-for-the2016-iPhone-models-are-leaked (2)

علاوه‎‌براین، اطلاعات منتشر شده دیگر، نشان می‌دهد که آی‌فون‌های جدید شرکت اپل با تراشه A10 و دکمه Home خازنی لمسی با پشتیبانی از فناوری “لمس سه‌بعدی (Force Touch)” به بازار عرضه خواهد شد. براساس شایعات مختلف منتشرشده، آی‌فون‌های جدید شرکت اپل در رنگ‌های تازه به بازار عرضه خواهد شد. براساس تصاویر فاش شده، آی‌فون ۷ در رنگ‌‎های رز طلایی، نقره‌‍ای، خاکستری، آبی‌تیره و مشکی ارائه می‎شود؛ هرچند، در برخی شایعات، به رنگ بنفش برای آی‌فون‌های جدید شرکت اپل اشاره شده است.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Leaked-Apple-iPhone-7iPhone-7-Plus-cases-and-bumpers-confirm-prior-leaks_id84338″ target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
se7en_boy

آیفون ۷ پلاس نه ۷s

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی