حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ساعت‌مچی هوشمند شیائومی، تاییدیه ۳C را دریافت کرده است؟

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

شرکت شیائومی به کمک Huami، دست‌بندهای هوشمند خود را با برندهای Amazfit و می به فروش می‌رساند. به همین جهت، انتظار می‌رود ساعت مچی هوشمند Amazfit که تاییدیه ۳C دریافت کرده است، همان ساعت‌مچی شیائومی باشد. برای جزئیات بیشتر، همراه ترنجی باشید.

دست‌بندهای هوشمند شیائومی می بند به دلیل قیمت بسیار پایین و کیفیت مناسبی که دارند؛ در بین کاربران، محبوب هستند. شیائومی بیش از ۳٫۷ میلیون واحد دست‌بند هوشمند در سه ماهه اول سال ۲۰۱۶ به بازار عرضه کرده است و سهم این شرکت از بازار، نزدیک به ۱۹ درصد است. با این‌حال، برند Fitbit با سهمی نزدیک به  ۲۴٫۵ درصد، هم‌چنان یکه‌تازی می‌کند.

شرکت شیائومی برای افزایش سهم خود در بازار محصولات پوشیدنی و برای رقابت با سازندگان دیگر، تصمیم گرفته است تا ساعت‌مچی هوشمند خود را به بازار عرضه نماید و شایعات عرضه ساعت‌مچی این شرکت در طی چند ماه گذشته، منتشر شده است. همانند دست‌بند هوشمند Amazfit و می، احتمالاً شرکت شیائومی، ساعت‌مچی هوشمند خود را به کمک  Huami، تولید خواهد کرد.

400x400_MIMAGE2edfe14fba120f6a65b3ec33f6a93588

در اوایل ماه جاری، ساعت‌مچی هوشمند Amazfit موفق به دریافت تاییدیه ۳C شد و انتظار می‌رود که این محصول، همان ساعت‌مچی هوشمند فاش‌شده شیائومی باشد. دریافت تاییدیه ۳C برای ساعت‌مچی Amazfit ، نشان می‌دهد که این محصول می‌تواند به پخش موسیقی بپردازد و علاوه‌براین، از یک حافظه‌داخلی استفاده می‌کند. کاربران، می‌توانند فایل‌های مدنظر خود را با فرمت mp3. به این ساعت‌مچی هوشمند، منتقل کرده و فایل‌‎های صوتی از طریق هدست‌های بلوتوث پخش شود.

تقریباً تمامی ساعت‌های مچی هوشمند از امکان “کنترل پخش‌کننده موسیقی” گوشی‌هوشمند به وسیله ارتباط بلوتوث، پشتیبانی می‌کنند و با در نظر گرفتن اطلاعات به‌دست‌آمده، می‌توان مطمئن بود که ساعت‌مچی شیائومی، یک محصول هوشمند و کاربردی است و همانند ساعت‌مچی میزو Mix نخواهد بود؛ برای اطلاع، ساعت‌مچی میزو، یک ساعت عقربه‌ای است با قابلیت‌های هوشمند و بدون صفحه‌نمایش.

اطلاعات فاش‌شده، نشان می‌دهد که ساعت‌مچی هوشمند شیائومی در ماه جاری میلادی معرفی خواهد شد اما قیمت نهایی آن، چندان ارزان نیست. از آن‌‎جایی که محصولات شیائومی، همواره با برچسب قیمتی بسیار مناسبی به بازار عرضه شده است؛ مشخص نیست که ساعت‌مچی هوشمند شیائومی با چه برچسب قیمتی عرضه خواهد شد!

ساعت‌مچی هوشمند شیائومی بنابر اطلاعات به‌دست‌آمده از یک صفحه‌نمایش گرد مانند اغلب ساعت‌های مچی هوشمند دیگر استفاده می‌کند؛ با این‎حال، اطلاعات چندانی از مشخصات‌فنی ساعت‌مچی هوشمند شیائومی در دسترس نیست. البته به دلیل برخی محدودیت‌های اعمال‌شده برای دسترسی به سرویس‌های گوگل، انتظار می‌رود که شرکت شیائومی، سیستم‌عامل اختصاصی خود را با طراحی نزدیک به رابط‌کاربری MIUI برای ساعت‎مچی هوشمند خود طراحی نماید.

[su_button url=”#” target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]androidheadlines[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی