حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ هلند: اندروید مارشمالو برای گلکسی تب اس منتشر نخواهد شد

نوشته

7 سال قبل | 4 دیدگاه | مطالب ترنجی

دو سال پیش، سامسونگ دو تبلت بالارده‌ی جدید از سری گلکسی تب اس (Galaxy Tab S) را با صفحه‌نمایش‌های ۸.۴ و ۱۰.۵ اینچی رونمایی کرد. این دو تبلت دارای SoC اگزینوس ۵۴۲۰ با یک سی‌پی‌یو هشت هسته‌ای ۱.۹ گیگاهرتزی و پردازنده‌ی گرافیکی Mail-T628 MP6 هستند. گلکسی تب اس ۸.۴ و ۱۰.۵ اینچی در هنگام عرضه در سال ۲۰۱۴، به‌طور پیش‌فرض به سیستم‌عامل اندروید ۴.۴.۲ مجهز شده است. به‌نظر می‌رسد که سامسونگ قصد ندارد تا اندروید مارشمالو را برای این دو تبلت عرضه کند. در ادامه همراه ترنجی باشید.

در تابستان سال گذشته، هر دو مدل گلکسی تب اس به اندروید ۵.۰.۲ به‌روزرسانی شدند. در اوایل سال جاری نیز آزمایش‌های بنچمارک منتشر شده، این تبلت‌ها را در حال اجرای اندروید ۶.۰.۱ نشان می‌داد. شایعه‌ها نیز گفته بودند که این به‌روزرسانی در سه‌ماهه جاری میلادی از سوی سامسونگ برای گلکسی تب اس ۸.۴ اینچی و ۱۰.۵ اینچی منتشر خواهد شد.

با این حال، صفحه‌ی فیس‌بوک متعلق به سامسونگ هلند، جزئیاتی را درباره‌ی عرضه‌ی به‌روزرسانی اندروید مارشمالو برای گلکسی تب اس منتشر کرده است. به گفته‌ی آن، گلکسی تب اس ۸.۴ و گلکسی تب اس ۱۰.۵، اندروید ۶.۰ مارشمالو را دریافت نخواهند کرد و اندروید ۵.۰.۲ به‌‌عنوان آخرین نسخه‌ی اندروید عرضه شده برای این دو تبلت باقی می‌ماند.

نظر شما چیست؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Samsung-Netherlands-No-Marshmallow-for-the-Samsung-Galaxy-Tab-S-slates_id84333″ target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Gooooogle

واقعا حیف این تبلتا بهترین هستن با صفحه نمایش خیره کننده امولدی ادم نگاشون میکنه دوست نداره چشم برداره از صفحه نمایش خیلی خوبن :yahoo: :yahoo: :yahoo:

Mohammad Reza

کلا هر چی تو رنج snapdragon 800 بوده رو هیچ شرکتی نمیخواد اپدیت کنه انگار.

JAGUAR

آره همه با اسنپ ۸۰۰ خدافظی کردن اینم از سامسونگ 😥
یادش بخیر چقدر غول بود

Mohammad H

سایتتان وارد صفحه دوم نمیشه :unsure:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی