حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات نکسوس جدید گوگل Marlin توسط AnTuTu منتشر شد

نوشته

7 سال قبل | 4 دیدگاه | مطالب ترنجی

آزمون بنچمارک AnTuTu بر روی برادر بزرگ‌تر از میان دو دستگاه نکسوس تولیدشده توسط HTC ،که با عنوان Marlin شناخته می‌شود، اجرا شد و مشخصات فنی آن بر روی صفحه رسمی AnTuTu در شبکه‌ اجتماعی Weibo قرار گرفت.

برای جزئیات بیشتر با ترنجی همراه باشید.

حالا با اطمینان می‌توان گفت Marlin از یک صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰  بهره می‌برد و قلب تپنده این دستگاه را پردازنده‌ی چهار هسته‌ای اسنپدراگون ۸۲۰ و پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو ۵۳۰ تشکیل می‌دهد؛ ۴ گیگابایت رم به همراه حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی نیز درون این دستگاه جای گرفته‌اند؛ دوربین پشتی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی وظیفه عکاسی و فیلم‌برداری این گوشی را بر عهده‌دارند؛ انرژی مورد نیاز تمامی این بخش‌ها از یک باتری ۳۴۵۰ میلی‌آمپری تامین می شود و در نهایت سیستم‌عامل اندروید ۷ به صورت پیش‌فرض میزبان کاربران این گوشی است.

tutuh

 هفته گذشته هم مشخصات نسخه کوچک‌تر این سری یعنی نکسوس Sailfish از  طریق همین آزمون بنچمارک AnTuTu منتشر شد که در بسیاری موارد از جمله پردازنده‌ی چهار هسته‌ای اسنپدراگون ۸۲۰، رم ۴ گیگابایتی و سیستم‌عامل اندروید ۷ مشترک بودند. همچنین هردوی این گوشی‌ها از دوربین پشتی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی بهره می‌برند. تفاوت عمده این دو محصول در صفحه نمایش آن‌هاست که Sailfish دارای صفحه نمایش ۵ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ است و بدنه آن نیز بر خلاف Marlin از پلاستیک ساخته شده است.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Google-Nexus-Marlin-specs-revealed-by-AnTuTu-5.5-inch-screen-4GB-RAM-SD-820-and-a-3450mAh-battery_id84212″ target=”blank”]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mehdi7000

بسیار زیبا بود سپاسگذارم
ممنون
http://Agahi90.ir
آگهی۹۰

emprazol

رزولیشن ؟ کلمه جدیده ؟

Androidworld

هیچی دیگه باتریش از ۶ پی هم بدتر میشه 🙁

milad.tech

اگه نمایشگرش AMOLED باشه و پردازندش۸۲۰ و باتری ۳۴۵۰mah نتایج مصرف باتریش به احتساب gsmarena حدود ۸۸ ساعت میشه
یعنی در واقع شبیه به s7 edge و موتو z force
اما اگه نمایشگر ips باشه مثل g4 و g5 و htc 10 باید منتظر نتایج افتضاح باشیم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش