حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویری از یک تلفن پرچمدار هوآوی فاش شد؛ آیا این اسمارت فون٬ میت ۹ است؟

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

هوآوی را دست کم نگیرید. این شرکت از دو سال پیش تاکنون عملا به یک قدرت عحیب و غریب در بخش موبایل تبدیل شده است و کمتر کمپانی می‌تواند به جایگاه کنونی هوآوی برسد. این شرکت چینی سودای رسیدن به مقام سامسونگ در صدر جدول را در ذهن خود می‌پروراند و با تولید تلفن‌های هوشمند ارزان قیمت و با کیفیت بالا نفس بسیاری از تولیدکنندگان قدیمی تلفن هوشمند همانند سونی و اچ‌تی‌‌سی را به شماره انداخته است. طبق رسم چند ساله‌ی هوآوی امسال نیز این شرکت از فبلت پرچمدار پرده برخواهد داشت و اسم احتمالی فبلت سال ۲۰۱۶ میت ۹ خواهد بود.

با ما همراه باشید…

قبل از سال ۲۰۱۰ اگر کسی نام شرکت هوآوی را شنیده بود احتمالا به‌خاطر تجهیزات مخابراتی و شبکه‌ی این کمپانی چینی بود. ولی بعد از سال ۹۱ تلفن‌های هوشمند هوآوی آرام آرام جای خود را در کشور باز کردند و در حال حاضر افراد زیادی در کشور از موبایل‌های این شرکت استفاده می‌کنند. شاید بسیاری از ما به خاطر کیفیت پایین برخی از تلفن‌های ارزان قیمت این شرکت خاطره‌ی خوشی از هوآوی نداشته باشیم ولی در حال حاضر این برند معتبر چینی از گذشته‌ی خود درس گرفته است و تقریبا تمامی محصولات خود را با چاشنی کیفیت به بازار عرضه می‌کند.

Huawei Mate 9 Leak

از چهار ماه پیش شایعاتی در رابطه با میت ۹ در فضای مجازی منتشر شده است. بسیاری می‌گویند که این تلفن احتمالا با یک دوربین قدرتمند دوگانه‌ی ۲۰ مگاپیکسلی به بازار عرضه خواهد شد و احتمالا همانند میت ۷ و میت ۸ از پردازنده‌های اختصاصی کایرین هوآوی بهره خواهد برد.

هوآوی نمی‌خواهد که از دوستان هم‌وطن خود عقب بیوفتد. ما احتمال می‌دهیم که هوآوی میت ۹ دارای رم ۶ گیگابایت باشد و یا حداقل یکی از نسخه‌های آن رم ۶ داشته باشد. گفته می‌‌شود که این پرچمدار خوش ساخت دارای صفحه نمایش ۶ اینچی از نوع امولد خواهد بود و در آن درگاه USB Type C قرار گرفته است. بدنه‌ی میت ۹ فلزی خواهد بود و هوآوی همانند قبل در پشت دستگاه سنسور اثر انگشت را قرار داده است.

در مورد دوربین سلفی صحبتی به میان نیامده است ولی ممکن است هوآوی از یک دوربین ۸ یا ۱۳ مگاپیکسلی استفاده کند. اگر این شرکت همانند میت اس بخواهد نوآوری جدید به پرچمداران خود اضافه کند شاید شاهد تکنولوژی لمس سه‌بعدی نیز باشیم. در رابطه‌ی سنسور عنبیه‌ی چشم صحبتی به میان نیامده است و احتمالا این سنسور جایی در میت ۹ نخواهد داشت.

هوآوی در P9 از یک جفت دوربین قدرتمند استفاده کرد که تجربه‌ی بسیاری خوبی را در بخش عکس‌برداری برای کاربر فراهم کرد. یک سنسور عکس‌های رنگی و شفاف می‌گرفت و سنسور دیگر عکس‌های سیاه و سفید شکار می‌کرد. ممکن است این کمپانی چینی در میت ۹ نیز از تجربیات شرکت معتبر لیکا بهره برده باشد و در بخش دوربین حرف‌هایی برای گفتن داشته باشد.

Huawei Mate 9 2

از گوشه‌ و کنار هوآوی خبرهایی مبنی بر عرضه‌ی نسخه‌ی جدید رابط کاربری هوآوی نیز به گوش می‌رسد. ظاهرا این شرکت چینی متخصصانی را استخدام کرده است که به صورت مخصوص روی رابط کاربری و به صورت کلی تحربه‌ی کارکرد با تلفن‌های هوآوی کار کنند. درست است که رابط کاربری هوآوی از نظر ظاهری شاید کمی بچگانه به نظر برسد و در دیدگاه اول بخواهید آن را برادر دوقولوی iOS خطاب کنید ولی از نظر امکانات هوآوی ویژگی‌های جالبی را در رابط کاربری خود تدارک دیده است. امیدواریم که این تلفن از نظر پیشرفت‌های چشم گیری داشته باشد.

در منبع ذکر شده است که این تلفن با اندروید ۷ یا همان نوقا به بازار عرضه خواهد شد و هوآوی از هم‌اکنون در حال کار بر روی این نسخه از اندروید و شخصی سازی آن است. احتمالا بعد از نکسوس‌های مشترک گوگل٬ پرچمدار الجی و هوآوی اولین تلفن‌های شخص ثالثی خواهند بود که با اندروید ۷ به بازار عرضه خواهند شد.

نظر شما در این رابطه چیست؟

[su_button url=”http://www.gizmochina.com/2016/08/14/huawei-mate-9-will-come-dual-cameras/” target=”blank”]gizmochina[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com