حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

MSI Vortex G65: اندازه‌ای در حد کنسول، قدرتی در حد کامپیوتر دسکتاپ!

نوشته

7 سال قبل | 2 دیدگاه | مطالب ترنجی

امروزه دنیای محصولات گیمینگ گسترده‌تر از هر زمان دیگری شده است. کمپانی‌های مختلف سعی می‌کنند با طراحی و ساخت محصولات مخصوص بازی، توجه گیمرها را به خود جلب کنند. در این میان محصولات جالب توجهی روانه بازار می‌َ‌شود که در این مطلب قصد داریم با یکی از آن‌ها بیشتر آشنا شویم. در ادامه با ما همراه باشید تا مروری بر یک کامپیوتر دسکتاپ آماده و قدرتمند از سوی MSI داشته باشیم.

MSI Vortex G65 یک PC Gaming دسکتاپ است که در دل خود تجهیزات پرقدرتی را جا داده است. اولین نکته‌ای که درباره این محصول باید گفت این است که این محصول یک کیس فشرده و کوچک با ارتفاع حدود ۲۸ سانتی‌متر است که مثل کنسول‌های بازی، قابلیت حمل و نقل خوبی را برای گیمرها فراهم می‌کند تا آن‌ها بتوانند در موقعیت‌های مختلف به گیمینگ بپردازند. MSI Vortex G65 دارای بدنه‌ای با گنجایش ۶٫۵ لیتر است اما در عین داشتن جثه‌ای کوچک، سخت‌افزارهای قدرتمندی را به همراه دارد. این ویژگی‌ها باعث می‌شود که این محصول را بتوان یک رقیب جدی برای کنسول‌های بازی دانست.

Vortex01

این محصول در حال حاضر در دو مدل G65 6QF و G65 6QD ارائه می‌شود که مدل ۶QD از کارت گرافیک GeForce GTX 960 SLI و مدل ۶QF از کارت گرافیک GeForce GTX 980 SLI در قالب ماژول‌های MXM بهره می‌ّبرد. از دیگر مشخصات این محصول می‌توان به پردازنده قدرتمند نسل ششم اینتل یعنی Intel Core i7 6700K و رم ۱۶GB/32GB از نوع DDR4-2133 اشاره کرد. قابل ذکر است که با فشردن چند کلید ساده، می‌توان از فناوری MSI Shift بهره گرفت تا سیستم به‌طور بهینه و خودکار اورکلاک شود.

یکی از نگرانی‌هایی که در رابطه با محصولات گیمینگ با سایز محدود، مورد توجه است، مسئله خنک‌سازی آن‌هاست. اما در Vortex G65 نباید نگران خنک‌سازی دستگاه باشیم، چرا که فناوری Silent Storm Cooling به صورت ۳۶۰ درجه و با نویز بسیار کم به خوبی از پس خنک کردن این دستگاه برمی‌آید.

Vortex02

 این محصول به واسطه داشتن سخت‌افزار قوی، خروجی چندگانه تصویر تا وضوح ۴K را برای کاربران فراهم می‌کند که در استفاده‌های گیمینگ و Multi-Tasking می‌تواند بسیار کاربردی باشد. تغذیه قطعات داخلی این محصول توسط یک منبع تغذیه ۴۵۰ وات با تأییدیه ۸۰Plus Gold صورت می‌گیرد که در آن راندمان انرژی به مقدار بسیار بالایی رسیده است.

Vortex03

از نظر ارتباطی نیز این محصول دارای درگاه‌های متعددی است که شرح آن‌ها در تصویر زیر مشخص است:

Vortex05

همچنین گفتنی است که مدل MSI Vortex G65 6QF با داشتن کارت گرافیک GeForce GTX 980 به صورت SLI، دارای نشان VR Ready نیز است و می‌تواند تجربه‌ای جدید از واقعیت مجازی برای گیمرها رقم بزند.

Vortex04

این محصول از MSI در ایران با گارانتی شرکت ماتریس و با قیمت تقریبی ۱۵ میلیون تومان عرضه می‌شود.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mostafa

اصلا به ۱۵ تومن نمیصرفه

Goodi

۱۵ میلیون؟چه خبره من فکر کردم طرفای ۶تومن فوقش.اصلا به صرفه نیست.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....