حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موجودی نسل اول ساعت‎‌مچی هوشمند اپل واچ بسیار کم است

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

انتظار می‌رود شرکت اپل، به‌زودی، نسل جدید ساعت‌های مچی هوشمند اپل واچ خود را معرفی نماید. به همین جهت، موجودی نسل اول ساعت‌مچی هوشمند اپل، بسیار کم شده است. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با ترنجی، همراه باشید.

برطبق گزارش تازه‌ منتشرشده، تمامی مدل‌های اسپرت ساعت‎مچی هوشمند اپل واچ فروخته شده است. بخشی از ساعت‌مچی هوشمند اپل واچ با بندهایی از جنس فولاد ضد زنگ نیز، به اتمام رسیده است یا در صورتی‌که هم‌چنان برای خرید در دسترس قرار دارد، باید برای عرضه آن‌ها نزدیک به ۴ تا ۶ هفته منتظر بمانید. مدل‌های اپل واچ با بندهای هرمس نیز، به فروش رفته و موجودی آن‌ها به اتمام رسیده است.

در حال‌حاضر، علت عدم‌موجودی نسل اول ساعت‌های مچی هوشمند اپل واچ مشخص نشده است اما انتظار می‌رود این توقف تولید، به خاطر نزدیکی عرضه نسل بعدی ساعت‌های مچی هوشمند اپل با نام “اپل واچ ۲” باشد.

پیش‌تر در ترنجی خواندید که شرکت اپل، نسل جدید ساعت‌مچی هوشمند خود را در ماه سپتامبر با قابلیت‌های جدید، معرفی خواهد کرد. ساعت‌مچی هوشمند اپل واچ ۲ با چند قابلیت جدید از جمله جی‌پی‌اس (GPS) و یک تراشه جدید که توسط TSMC توسعه یافته است؛ عرضه می‌شود. علاوه‌براین، شایعاتی مبنی بر عرضه نسل جدید ساعت‌مچی هوشمند اپل واچ با یک باتری با ظرفیت بیش‌تر، وجود دارد و با توجه به مجهزشدن اپل واچ ۲ به جی‌پی‌اس، انتظار می‌رود که ماندگاری باتری محصول جدید اپل مناسب باشد. هم‌چنین، برخی از شایعات از عرضه اپل واچ ۲ با مقاومت بیش‌تر در برابر آب، سخن گفته‌اند؛ البته این موضوع، بدین معنی نیست که اپل واچ ۲ کاملاً ضدآب باشد.

علاوه‌بر معرفی نسل جدید ساعت‌مچی اپل، انتظار می‌رود که مدل‌های جدید نسل اول ساعت‌مچی هوشمند اپل واچ، ارائه شود. گمان می‌رود که مدل‌های جدید اپل واچ ۱ با قابلیت‌های سخت‌افزاری جدید نظیر تراشه ساخت TSMC و مقاومت بهتر در برابر آب، معرفی خواهد شد. بنابراین، شرکت اپل در سال جاری، دو مدل ساعت‌مچی هوشمند به بازار عرضه می‌کند؛ هدف شرکت اپل از معرفی مدل‌های جدید نسل اول ساعت‌مچی هوشمند اپل واچ، ارائه محصولی مقرون‌به‌صرفه با مشخصات‌فنی مناسب است که کاربران بیشتری را به محصولات پوشیدنی این شرکت جذب خواهد کرد.

انتظار می‌رود با معرفی نسل جدید ساعت‌مچی هوشمند اپل واچ، نسل قبلی این محصول با افت قیمتی قابل‌توجه همراه باشد. هرچند که با توجه به کاهش موجودی قابل‌توجه اپل واچ ۱، انتظار می‌رود که این محصول در آینده، توقف تولید شود و شرکت اپل، بر روی مدل به‌روزشده آن که به همراه اپل واچ ۲ معرفی خواهد شد؛ تمرکز نماید.

[su_button url=”http://www.ubergizmo.com/2016/08/apple-watch-stock-running-low/”]ubergizmo[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی