حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده تعداد اپلیکیشن‌های اپ‌استور تا سال ۲۰۲۰ به بالای ۵ میلیون‌ خواهد رسید

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

وابستگی شدید تشکیل یک اکوسیستم قوی به اپلیکیشن کاملا انکار ناپذیر است. اپل این موضوع را به خوبی درک کرد و می‌توان گفت هر محصول جدیدش را معرفی نمی‌کند مگر این که محتوای بسیار خوبی را از نظر تولید اپلیکیشن‌های مختلف تامین کرده باشد. چند ماه پیش این شرکت اعلام کرد که تعداد اپلکیشن‌های اپ استور از مرز ۲ میلیون عبور کرده است. پیش‌بینی‌های صورت گرفته نشان می‌دهد که تا سال ۲۰۲۰ این تعداد به مرز ۵ میلیون خواهد رسید. در ادامه همراه باشید.

اگر بخواهیم آمار رسیدن به ۵ میلیون را به صورت مرحله‌ای در نظر بگیریم، در پایان امسال به نظر می‌رسد اپل رکورد ۲٫۹۳ میلیون اپلیکیشن را به ثبت برساند. در سال ۲۰۱۷ این آمار به ۳٫۶۰ میلیون خواهد رسید و در نهایت Sensor Tower  معتقد است که در پایان سال ۲۰۲۰  شاهد عدد ۵٫۰۶ میلیون اپلیکیشن خواهیم بود.

app-store-2020-games

با توجه به علاقه افراد به نظر می‌رسد که درصد زیادی از اپلیکیشن‌های عرضه شده مخصوص بازی باشد. شبکه‌های اجتماعی شاید پر مخاطب باشند اما مسلما درصد کمی از اپلیکیشن‌های تازه را تشکیل خواهند داد. دسته تحصیلی و اموزشی قسمتی است که به نظر می رسد در ماه‌های آتی رشد بسیار خوبی داشته باشد. نرم‌افزار های کاربردی جهت انجام فعالیت‌های حرفه‌ای در جایگاه سوم قرار دارد.

تعداد اپلیکیشن‌های بالا نشان دهنده این نیست که تمام این اپلیکیشن‌های در دسته “بیشترین دانلود” یا “محبوب‌ترین‌ها” قرار گرفته باشند اما نشان می‌دهد که اکوسیستم اپل از اهمیت بالایی برای توسعه دهندگان پیدا کرده است. نظر شما چیست؟ آیا قوانین سخت جهت انتشار می‌تواند کیفیت را هم تا حد قابل توجهی دستخوش تغییرات کند؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Report-more-than-five-million-apps-will-populate-the-Apple-iOS-App-Store-by-the-end-of-2020_id84080″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....