حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

به‌روزرسانی اندروید نوقا ۷٫۰ به‌زودی برای گوشی‌های شیائومی منتشر خواهد شد

نوشته

7 سال قبل | 3 دیدگاه | مطالب ترنجی

به‌نظر می‌رسد شرکت شیائومی، به‌زودی، به‌روزرسانی اندروید نوقا ۷٫۰ را برای برای محصولات خود نظیر شیائومی ردمی نوت ۳، می ۴، می ۵ و می مکس منتشر خواهد کرد. گزارش تازه فاش‌شده، نشان می‌دهد که عرضه به‌روزرسانی اندروید نوقا ۷٫۰ برای محصولات شیائومی در سال ۲۰۱۷ آغاز می‌شود. برای جزئیات بیشتر، همراه ترنجی باشید.

شرکت چینی شیائومی، به‌روزرسانی اندروید مارشمالو ۶٫۰ گوگل را با تاخیر برای محصولات خود ارائه داده است و اکنون، بنابر گزارش تازه منتشرشده توسط یک‌ وب‌سایت، شیائومی درنظر دارد تا به‌روزرسانی اندروید نوقا ۷٫۰ را برای گوشی‌های هوشمند خود عرضه نماید.

در حال‌حاضر، شایعات مدعی هستند که به‌روزرسانی اندروید ۷٫۰ نوقا برای ۱۰ گوشی‌هوشمند شیائومی عرضه خواهد شد؛ ردمی نوت ۳، ردمی پرو، می ۴i، ردمی ۲ Prime، می نوت پرو، می ۵، می ۴، می ۴C، می ۴s  و می مکس، از جمله محصولاتی هستند که عرضه نسخه جدید سیستم‌عامل اندروید گوگل برای آن‌ها فاش شده است. علاوه‌براین، انتظار می‌رود با عرضه رسمی سیستم‌عامل اندروید نوقا ۷٫۰ برای گوشی‌های هوشمند خود، قابلیت‌های نرم‌افزاری جدیدی را ارائه دهد.

با توجه به روند قبلی که شرکت شیائومی در عرضه نسخه‌های جدید سیستم‌عامل اندروید گوگل طی می‌کند و به‌روزرسانی‌های جدید را با سرعت بسیار آهسته برای گوشی‌های هوشمند خود ارائه می‌دهد، انتظار نمی‌رود که به‌روزرسانی اندروید نوقا ۷٫۰ برای محصولات شیائومی تا پایان سال جاری میلادی منتشر شود.

این فرضیه وجود دارد که به‌روزرسانی اندروید نوقا ۷٫۰ برای گوشی‌های هوشمند رده‌بالای نکسوس ۶P و نکسوس ۵X در ابتدا منتشر شود و سپس، این به‌روزرسانی برای محصولات سازندگان دیگر نظیر سامسونگ، ال‌جی، ایسوس و هوآوی در دسترس قرار داشته باشد. در حال‌حاضر، به‌روزرسانی اندروید مارشمالو ۶٫۰ برای برخی از گوشی‌های هوشمند شیائومی عرضه شده و تعدادی نیز، به‌روزرسانی اندروید مارشمالو را در ۱۶ آگوست (سنه‌شنبه، ۲۶ مرداد) دریافت خواهند کرد.

با توجه به معرفی گوشی‌‎های پرچم‎‌دار شیائومی می ۵s و می نوت ۲ تا پایان سال جاری میلادی (در صورتی‌که این دو مدل در پاییز سال جاری ارائه شود) این امکان وجود دارد که گوشی‌های جدید شیائومی با سیستم‌عامل اندروید نوقا ۷٫۰ به‌صورت پیش‌فرض، عرضه شود؛ هرچند، شیائومی سابقه چندان درخشانی در عرضه محصولات جدید با آخرین به‌روزرسانی‌های سیستم‌عامل اندروید گوگل، ندارد.

همان‌طور که پیش‌تر در ترنجی خواندید، سیستم‌عامل اندروید نوقا ۷٫۰ در ماه آینده، عرضه خواهد شد. در اوایل ماه جاری میلادی، شرکت گوگل از پنجمین نسخه پیش‌نمایش سیستم‌عامل اندروید نوقا ۷٫۰ که آخرین نسخه‌ پیش‌نمایش از سیستم‌عامل جدید این شرکت است، رونمایی کرد. انتشار این نسخه، نشان می‌دهد که عرضه نسخه‌نهایی سیستم‌عامل اندروید نوقا بسیار نزدیک است. از جمله قابلیت‌های جدید سیستم‌عامل اندروید ۷٫۰، می‌توان به تنظیمات سریع جدید در منوی نوتیفیکیشن‌ها، بهبود قابلیت قابلیت “Doze ”، نمایش  منبع نصب برنامه‌ها و تقسیم صفحه‌نمایش برای استفاده از چند برنامه به‌صورت هم‌زمان اشاره کرد.

[su_button url=”#” target=”blank”]Androidheadlines[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Ari khan

اندروید۶ stable رو ارائه بده ۷ پیشکشش….

Mostoul

برای سونی کی عرضه میشه ؟؟ البته فک کنم سریع آپدیت بده سونی

milad danesh

اگه نوت ۵ با رابط نوت ۷ با اندروید ۷ اپدیت بشه عالی میشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی