حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موتو زد پلی دوباره مقابل دوربین رفت؛ طراحی نزدیک به موتو زد و موتو زد فورس

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

لنوو چندی پیش از دو محصول موتو زد و موتو زد فورس به عنوان دو پرچمدار سال ۲۰۱۶ خود رونمایی کرد. اما به نظر می‌رسد که لنوو در کنار این دو برادر، فصد رونمایی عضو دیگری را نیز دارد که چند هفته‌ای می‌شود که اطلاعات مربوط به آن در فضای وب منتشر شده است. چند روز پیش، اولین تصاویر مربوط به موتو زد پلی منتشر شد، حال باری دیگر تصاویر جدیدی از این تلفن هوشمند منتشر شده است که در ادامه به آن نگاهی خواهیم داشت. مانند همیشه در ادامه با ترنجی همراه شوید.

New-pictures-of-the-Motorola-Moto-Z-Play (1)

بسیار خب، همانگونه که در تصاویر منتشر شده می‌بینید، طراحی کلی دستگاه شباهت زیادی با دو برادر خود یعنی موتو زد و موتو زد فورس دارد. گوشه‌‌های گرد اطراف بدنه، دکمه اثر انگشت مربعی، قسمت مغناطیسی برای اتصال Moto Mods در پشت بدنه و بدنه شیشه‌ای و فریم فلزی از موارد آشنا در طراحی این محصول به شمار می‌رود. البته برخی تفاوت جزئی وجود دارد، برای مثال پنل پشت دستگاه کاملا مشکی و بدون قسمت‌های اضافه بوده و همچنین در اطراف قسمت مغناطیسی Moto Mods یک حاله شبه پلاستیک وجود دارد. همچنین به نظر می‌رسد که همانند موتو زد و موتو زد فورس، دوربین جلوی این محصول به یک فلش LED مجهز شود. تا به امروز می‌دانیم که مونو زد پلی به یک صفحه نمایش بزرگ ۵٫۵ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ یا همان Full HD مجهز خواهد شد.

New-pictures-of-the-Motorola-Moto-Z-Play

قلب تپنده موتو زد پلی نیز احتمالا از نوع اسنپدراگون ۶۲۵ باشد که به همراه یک پردازنده گرافیکی ادرنو ۵۰۶ و سه گیگابایت حافظه رم همراهی می‌شود. دوربین به کار رفته در این محصول احتمالا یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال خواهد بود و دوربین جلو نیز احتمالا ۵ مگاپیکسل باشد. در نهایت براساس گزارش دو روز گذشته، باتری استفاده شده در این محصول چیزی بین ۳۳۰۰ و ۳۵۱۰ میلی‌آمپر حجم خواهد داشت.

نظر شما چیست؟ شما درباره موتو زد پلی چه فکر می‌کنید؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Motorola-Moto-Z-Play-appears-in-new-photos_id83873″]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
حسين میرنژاد
نویسنده و گرافیست وبسایت ترنجی - خوره تکنولوژیAparat.com/iDealTechs