حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سهم اندروید مارشمالو در بین دستگاه‌های اندرویدی به ۱۵.۲ درصد رسید

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

اخیرا گوگل، جدیدترین آمار مربوط به نسخه‌های مختلف اندروید را منتشر کرده است که نشان می‌دهد آمار اندروید مارشمالو افزایش یافته است. سهم اندروید ۶.۰ مارشمالو از دستگاه‌های اندرویدی فعال در یک دوره هفت روزه منتهی به ۲ آگوست (۱۲ مرداد) به ۱۵.۲ درصد رسیده است که در مقایسه با سهم ۱۳.۳ درصدی از دستگاه‌های اندرویدی فعال از ماه گذشته بیشتر است. در ادامه همراه ترنجی باشید.

سهم اندروید ۵.۰ و ۵.۱ آبنبات‌چوبی نیز از ۳۵.۱ درصد در ماه جولای به ۳۵.۵ درصد در این ماه رسیده است. همچنین اندروید ۴.۴ کیت‌کت با کاهش در سهم استفاده در بین دستگاه‌های اندرویدی فعال، از ۳۰.۱ درصد در ماه جولای به ۲۹.۲ درصد در آگوست رسیده است.

سهم اندروید آبنبات ژله‌ای با سه نسخه ۴.۱، ۴.۲ و ۴.۳ به ۱۶.۷ درصد رسیده که نسبت به سهم ۱۷.۸ درصدی در ماه جولای کاهش یافته است. سهم نسخه‌های قبلی با کاهش مواجه شده است. سهم اندروید ۴ ساندویچ بستنی از ۱.۷ درصد به ۱.۶ درصد و سهم اندروید نان‌زنجبیلی از ۱‍.۹ درصد به ۱.۷ درصد کاهش یافته است. اندروید Froyo نیز هنوز دارای سهم ۰.۱ درصدی در بین دستگاه‌های اندرویدی فعال است.

[su_button url=”http://www.androidcentral.com/marshmallow-now-152-all-active-android-devices”]Android Central[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی