حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تلفن هوشمند موتو زد پلی تاییدیه TENAA را دریافت کرد؛ صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی Full HD و پردازنده هشت‌ هسته‌ای ۲ گیگاهرتزی

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

همانطور که می‌دانید، لنوو چند هفته پیش از دو تلفن هوشمند زیبای موتو زد و موتو زد فورس رونمایی کرد که از طراحی چشمنواز و البته ویژگی‌های جذابی برخوردار بودند. قبل از معرفی این محصولات شایعه شده بود که لنوو سه تلفن هوشمند را رونمایی خواهد کرد اما در مراسم این شرکت، یک عضو غایب بود و آن موتو زد پلی بود. حال به نظر می‌رسد که لنوو درحال دریافت‌ تاییدیه‌های این محصول برای عرضه نهایی به بازار است چراکه ساعاتی پیش، موتو زد پلی تاییدیه TENAA را دریافت کرد. علاوه بر این برخی مشخصات این محصول منتشر شده که در ادامه به آن‌ها نگاهی خواهیم داشت. مانند همیشه در ادامه با ترنجی همراه شوید.

حدس می‌زنیم که دریافت تاییدیه TENAA برای برخی شرکت‌های محافظه‌کار چندان جذاب نباشد چرا که پس از آن اطلاعات و تصاویر محصول مربوطه در فضای گسترده وب منشتر می‌شود. این تلفن هوشمند که با کد XT1635-03 شناخته می‌شود از ویژگی‌های نسبتا مشابه‌ای با دو برادر دیگر خود یعنی موتو زد و موتو زد فورس دارد. سنسور اثر انگشت مربعی‌ شکل در جلوی دستگاه، دوربین بزرگ با لنز بیرون‌ زده قابل توجه و درگاه‌ مغناطیسی در پشت محصول از مواردی هستند که پیش از این مشاهده کرده‌ایم. براساس توضیخات منبع، موتو زد پلی به یک صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی Full HD با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ استفاده کرده است که از نوع امولد می‌باشد.

1

TENAA معمولا نام چیپست‌های دستگاه را مشخص نمی‌کند، اما براساس یک گزارش، چیپست بکار رفته در این محصول از نوع اسنپدراگون ۶۲۵ خواهد بود که دارای سرعت ۲ گیگاهرتز می‌باشد. حافظه رم نیز ۳ گیگابایت بوده و خوشبختانه حافظه داخلی محصول ۶۴ گیگابایت می‌باشد. پشتیبانی از کارت حافظه را نیز مد نظر بگیرید. همچنین دوربین به کار رفته در این محصول ۱۶ مگاپیکسل خواهد بود که در حقیقت بین دو برادر دیگر خود قرار می‌گیرد. دوربین جلوی دستگاه نیز ۵ مگاپیکسل می‌باشد. در TENAA گفته است که این محصول قادر به ضبط ویدئوهای ۴K نیز خواهد بود.

2

ابعاد موتو زد پلی برابر ۱۵۶٫۴ در ۷۶٫۴ در ۶٫۹۹ میلی‌متر می‌باشد. ضخامت ۷ میلی‌متری شاید به اندازه موتو زد اصلی نباشد اما ۷ میلی‌متر همچنان باریک است و حس خوبی به کاربر انتقال می‌دهد. درنهایت به بخشی که بسیاری انتظارش را می‌کشند می‌رسیم. خوشبختانه، موتو زد پلی از یک باتری با ظرفیت ۳۳۰۰ یا حداقل ۳۱۵۰ میلی‌آمپری استفاده می‌کند که ظرفیتی بسیار خوب برای چنین مشخصات خوبی به شمار می‌رود. درکل به نظر می‌رسد که تا معرفی این محصول مدت زیادی باقی نمانده است و به زودی شاهد رونمایی از موتو زد پلی خواهیم بود.

نظر شما چیست؟ شما درباره موتو زد پلی چه فکر‌ می‌کنید؟

[su_button url=”http://www.gsmarena.com/moto_z_play_gets_tenaa_certification_55_fullhd_display_octacore_2ghz_cpu-news-19751.php”]GSMArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
حسين میرنژاد
نویسنده و گرافیست وبسایت ترنجی - خوره تکنولوژیAparat.com/iDealTechs