حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سهم ویندوز ۱۰ در بازار جهانی در ماه جولای به بیش از ۲۱ درصد رسید

نوشته

7 سال قبل | 2 دیدگاه | مطالب ترنجی

با توجه به آخرین داده‌های منتشر شده از Net Applications، جدیدترین سیستم‌عامل مایکروسافت، یعنی ویندوز ۱۰ در ماه جولای ۲۰۱۶ توسط ۲۱.۱۳ درصد از پی‌سی‌های کل جهان مورد استفاده قرار گرفته است. این یک رشد نسبت به ماه‌های گذشته با سهم ۱۹.۱۴ درصدی ماه ژوئن و ۱۸.۴۳ درصدی ماه می برای این سیستم‌عامل محسوب می‌شود. در ادامه همراه ترنجی باشید.

جدیدترین آمار منتشر شده، نشان می‌دهند که ویندوز ۷ با ۴۷.۱ درصد در ماه جولای در صدر قرار گرفته است که یک کاهش نسبت به ماه ژوئن با ۴۹.۰۵ درصد محسوب می‌شود. ویندوز ۱۰ در رتبه‌ی دوم قرار گرفته است و رتبه‌ی سوم به ویندوز ایکس‌پی اختصاص یافته است که دیگر توسط مایکروسافت پشتیبانی نمی‌شود. سهم این سیستم‌عامل در بازار که حدود ۱۵ سال از عرضه‌ی آن می‌گذرد، به ۱۰.۳۴ درصد (ماه ژوئن با ۹.۷۸ درصد) رسیده که مقداری از آماری که ماه گذشته از سوی Net Applications منتشر شد، بیشتر است.

ویندوز ۸.۱ نیز با ۷.۸۰ درصد در رتبه‌ی چهارم قرار گرفته است که سهم آن نسبت به ماه ژوئن (۸.۰۱ درصد) کاهش یافته؛ همچنین ویندوز ۸ که دیگر توسط مایکروسافت پشتیبانی نمی‌شود، رتبه‌ی بعدی را با سهم ۲.۰۹ درصدی به خود اختصاص داده است. دو سیستم‌عامل دیگر، یعنی مک با ۴.۶۹ درصد و لینوکس با ۲.۳۳ درصد، بالاتر از آن قرار دارند.

ماه جولای، آخرین ماهی بود که کاربران ویندوز ۷ یا ۸.۱ می‌توانستند آن را به‌طور رسمی و رایگان بر روی پی‌سی خود نصب کنند. با این حال، هنوز هم بعضی از افراد می‌توانند آن را بر روی دستگاه خود نصب کنند. از این به بعد، برای به‌روزرسانی به ویندوز ۱۰ باید هزینه‌ای به مایکروسافت پرداخت کنید.

نظر شما چیست؟

[su_button url=”http://www.windowscentral.com/windows-10s-pc-worldwide-market-share-rose-over-21-july” target=”blank” background=”#1cf5a5″]Windows Central[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
JAGUAR

سلام خسته نباشید
همگی در تب و تاب معرفی پادشاه اندروید هستیم
لطفا این خبر رو پوشش بدین تا داغه

http://www.phonearena.com/news/QHDFHDHD-Note-7-may-come-with-battery-saving-resolution-switch-icon-pack-section_id83719

به امید پوشش ویژه ترنجی از مراسم با شکوه سامسونگ در نیویورک

grimm

الان چه ربطی به ویندوز ۱۰ داشت این نظر شاید فکر کردی نوت۷ میتونه ۲۱ درصد سهم داشته باشه از بازار اسمارت فون ها :yahoo: :yahoo:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی