حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل، حساب اینستاگرام iBooks را همزمان با انتشار کتاب جدید هری پاتر راه‌اندازی کرد

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

به‌تازگی اپل حساب اینستاگرام رسمی برای فروشگاه iBooks خود راه‌اندازی کرده است. این حساب، همزمان با انتشار کتاب جدید هری پاتر راه‌اندازی شده و اپل با استفاده از آن، این کتاب را در آن تبلیغ می‌کند. کتاب جدید هری پاتر در حال حاضر با قیمت ۱۴.۹۹ دلاری به‌فروش می‌رسد. در ادامه همراه ترنجی باشید.

اپل همچنین کتاب‌های دیگری را در صفحه‌ی شبکه اجتماعی جدید خود تبلیغ می‌کند اما کتاب جدید هری پاتر، بیشتر از کتاب‌های دیگر مورد توجه قرار گرفته است. این کتاب مربوط به نمایش دیروز هری پاتر در وست اند لندن است. در این نمایش که مربوط به آینده است، هری پدر سه بچه است و بچه‌های او، محور اصلی داستان هستند.

اگر علاقه‌مند به دنبال صفحه‌ی جدید iBooks در اینستاگرام هستید، می‌توانید از طریق این لینک وارد صفحه شوید. در صورتی که قصد خرید کتاب جدید هری پاتر را دارید، می‌توانید در صفحه‌ی اینستاگرام iBooks، لینک مربوط به آن را پیدا کرده و وارد آن شوید. در حال حاضر این صفحه، نزدیک به ۵ هزار دنبال کننده دارد.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Apple-opens-Instagram-account-for-iBooks-just-as-new-Harry-Potter-book-launches_id83691″ target=”blank” background=”#1cf5a5″]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی