حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندرهای مطبوعاتی جدیدی از شیائومی می ۵ (Xiaomi Mi 5) در رنگ‌های مختلفی لو رفت

نوشته

8 سال قبل | 12 دیدگاه | ترنجی

چند روز پیش، شاهد لو رفتن تعدادی تصویر جدید از گوشی جدید شیائومی با نام می ۵ (Xiaomi Mi 5) بودیم. طبق تصاویر لو رفته، این گوشی به یک حسگر اثرانگشت در دکمه‌ی خانه خود مجهز خواهد شد. امروز، تصاویر بیشتری از شیائومی می ۵ منتشر شده است که این گوشی را در رنگ‌های مختلفی نشان می‌دهد. این تصاویر، شبیه به همان تصاویری است که چند روز پیش از آن منتشر شد. در ادامه همراه ترنجی باشید.

Xiaomi-Mi-5-in-Gold

انتظار می‌رود گوشی جدید شیائومی به یک صفحه‌نمایش ۵٫۲ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰×۱۴۴۰ پیکسل مجهز شود اما احتمال استفاده از صفحه‌نمایش با رزولوشن ۱۹۲۰×۱۰۸۰ پیکسل نیز وجود دارد. از دیگر مشخصات شیائومی می ۵، می‌توان به اسنپدراگون ۸۲۰ با سی‌پی‌یو چهار هسته‌ای و پردازنده‌ی گرافیکی ادرنو ۵۳۰، چهار گیگابایت رم، حافظه‌ی ۱۶/۶۴ گیگابایتی، اسکنر اثرانگشت در داخل دکمه‌ی خانه و باتری ۳۰۳۰ میلی‌آمپری اشاره کرد. در پشت این دستگاه، شاهد یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی و در جلوی آن، شاهد یک دوربین ۸ مگاپیکسلی خواهیم بود. انتظار می‌رود شیائومی می ۵ با قیمت ۳۰۹ دلاری به‌فروش برسد.

Xiaomi-Mi-5-in-Pink

همچنین احتمال عرضه‌ی شیائومی می ۵ پلاس (Xiaomi Mi 5 Plus) در کنار می ۵ وجود دارد. این گوشی، دارای یک صفحه‌نمایش ۵٫۵ یا ۵٫۷ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰×۱۴۴۰ پیکسل خواهد بود. چیپست این گوشی نیز اسنپدراگون ۸۲۰ خواهد بود. از دیگر مشخصات می ۵ پلاس، می‌توان به چهار گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌‎سازی داخلی، دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در عقب و دوربین ۸ مگاپیکسلی در جلو اشاره کرد. این گوشی همچنین به یک اسکنر اثرانگشت در دکمه‌ی خانه مجهز خواهد شد و با قیمت ۳۸۷ دلاری به‌فروش خواهد رسید.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/New-Xiaomi-Mi-5-press-renders-are-dressed-in-various-colors-matches-previous-leak_id76956″ target=”blank” background=”#6AB999″]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
hima

جلو پایین سامسونگ ، بالا اپل
پشت ترکیبی از سونی و اچ تی سی

Sajjad

هر روز داره مسخره تر میشه طراحی گوشی های چینی

Ari khan

طراحیش ترکیبی از طراحیه اس۶ و ایفون ۶ هست :wacko:

Rhasta

و+طراحی لومیا ۹۳۰

جلو وپشت انگار از شیشه منحنی در بقل های گوشی استفاده شده که یکم شبیه لومیا ۹۳۰ هم هست البته یکم ظریف تر

M҉O҉H҉A҉M҉M҉A҉D҉

درسته کپی مشخصی از دیگر محصولات شرکت های دیگس لی با این امکانات و طراحی و این قیمت ارزش خرید بالای داره وقتی شما با همین پول باید بری یه میان رده بگیریچرا اینو نخری که یه پرچم داره

Mohammad Kalhor

با این مشخصات بالا و این قیمت عالی، ایشالا قبل از عید میخرمش! :good:

grimm

این کارو به قصد انجام داده یعنی الان اون کلید که شبیه سامسونگ هست رو نمی تونست نزاره یا یه شکله دیگه بزاره یا دوربین رو شیبه ایفون نزاره یعنی واقعأ قدرت اینو نداره یک گوشی طراحی کنه

amiir

۳۰۰ دلار خداییش مفته که!!! زیر یه تومن بیاد ایران !!!

Mohammad Reza

این شرکت ها پول برای طراحی نمیدن،پول برای تحقیق و توسعه نمیدن،پول برای ارتقا نرم افزار نمیدن. معلومه جنسشون ارزون درمیاد. خرید از این شرکت ها اشتباهه چون باعث عقب موندن تکنولوژی میشه. من حاضرم یه میان رده از سامسونگ یا htc بخرم ولی پول برای این به اصطلاح پرچمدار ندم چون میدونم یه بخشی از پولی که به شرکت های بزرگ می رسه خرج دستیابی به تکنولوژی های بهتر میشه.

Awat

با این مشخصات و قیمت، ارزش خرید بالایی داره
مشخصات یه پرچمدار تمام عیار با قیمت زیر ۱ تومن
نمیدونم چرا واسه این می صرفه واسه شرکتای دیگه نمیصرفه
زد۳ با نصف مشخصات این بعد دو سال هنوز ۱۵۰۰ قیمتشه
واقعا حیف که وارد کشور نمیشه
۲۲۰۰ پول بی زبون واسه اس ۶ دادم
با همین مشخصات

pr.ali

والا من بار اول که دیدم گفتم اس ۶ هست یه ذره دیگه دقت کردم دیدم ای بابا شبیه ایفونم که هست الان من برم یکم دیگه نگاه کنم خدا رو چه دیدی یهو دیدی شبیه ١١٠٠هم بود !!! 😉

Seied Mohammad Moein Askary

من سال هاست تمام سایت های تکنولوژی رو دنبال می کنم، و سایت های ایرانی هم دنبال می کنم برای بعضا مقالات اختصاصی خوبی که می نویسن، اما تا به حال عضو هیچ کدوم نشده بودم، یعنی لاگ این نکرده بودم تا قاطی این بحثای بچه گانه طرفداری و فن برندی بودن نشم، به عنوان یه شخص شدیدا گوشی باز، اوایل امسال Mi Note Pro رو خریدم حدود دو تومن، نه چون ارزون بود، چون تجربه ی کار با تقریبا تمام برند های معروف رو داشتم و تکراری شده بودن، برای یه حس جدید رفتم، و تا الان که این گوشی رو دارم به شدت ازش راضیم! چه نرم افزاری، بابت رام واقعا عالی و آپدیت های هفتگی، چه سخت افزاری!
بعضیا طبق معمول اومدن قصه گفتن که کپیه و این چرندیات، کجاش شبیه سامسونگه؟ یه عکس بذارین و مقایسه کنید!
می نوت پرو که الان دست منه، قبل از سامسونگ از بدنه ی فلز و شیشه استفاده کرده بود، و نه ماه قبل از نوت ۵ شیشه ی پشت گوشی رو خمیده ساخته برای ارگونومی بهتر! اولین لحظه ای که نوت ۵ رو دستم گرفتم یه کپی تمام عیار از می نوت پرو به نظرم رسید! هر چند این قصه های مسخره رو قبول ندارم!
پشتش دوربین برجسته نیست، هیچ شباهتی هم به آیفون و سامسونگ نداره بازم، شاید بشه گفت کمی شبیه به گوشی های سونی!
ولی با همه ی اینا، کاش از تعصب و این یچگی ها دست برداریم…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی