حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

احتمالا گلکسی آ ۹ (Galaxy A9) دارای عمر باتری خارق العاده ای باشد

نوشته

8 سال قبل | 40 دیدگاه | ترنجی

گلکسی آ ۹ (Galaxy A9) چند روز پیش همراه با سری ۲۰۱۶ گلکسی A در چین معرفی شد، در حقیقت جز همین خانواده هم به حساب می آید. دستگاهی شایعات پیش از آن کاملا صحیح بود و باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری که برای گلکسی نوت ۵ محقق نشد، اینجا به حقیقت پیوسته و قرار است این دستگاه ۶ اینچی را تغذیه کند. در ادامه می خواهیم نگاهی داشته باشیم به احتمال عملکرد باتری این دستگاه که شاید حداقل عنوان بهترین عمر باتری موجود در بین موبایل های سامسونگ را از آن خود کند.

Galaxy A9 (5)گلکسی آ ۸ (Galaxy A8) دستگاهی که زیبا و با مشخصات خیلی خوب است زیاد موفق نبود و سامسونگ برنامه تبلیغاتی زیادی روی آن نداشت. این دستگاه قابلیت هایی مثل حسگر اثرانگشت، بدنه با کیفیت و عملکرد سریع را داشت که برای یک میانه رده یا به تعبیر ترنجی “بالا رده” (نه پرچمدار) خیلی خوب است. اما مهم ترین برتری گلکسی A8 را می توان عمر باتری آن دانست که بسیار خوب است. این دستگاه نمایشگر FHD داشت، بهینه سازی خوب سامسونگ برای رابط کاربری جدیدش را داشت و با باتری ۳۰۵۰ میلی آمپری می توانست به راحتی یک روز تمام را همراه شما باشد و حتی روز بعد هم هنوز شارژ داشته باشد، چرا که مصرف حالت استندبای آن واقعا کم است. اما آیا این برتری برای گلکسی A8 باقی خواهد ماند؟ بد نیست عمر باتری گلکسی A8 را در ترنجی ببینید.

اما چرا احتمال دارد پرچم از گلکسی A8 گرفته شود؟ چرا که سامسونگ به طرز شگفت انگیزی تصمیم گرفته است بزرگترین باتری موبایلی که تا کنون تولید کرده است را برای گلکسی A9 قرار دهد. ۴۰۰۰ میلی آمپر واقعا حجم کمی نیست، از سوی دیگر گلکسی A9 هم نمایشگری به رزلوشن FHD دارد و این یعنی مصرف انرژی زیاد نخواهد بود. درست است که پنل بزرگ ۶ اینچی دارد اما ۶ اینچ تفاوت زیادی با ۵٫۷ اینچ ندارد پس، از این نظر کمی می تواند مصرف بیشتری نسبت به گلکسی A8 داشته باشد اما اینجا ۹۵۰ میلی آمپر دیگر، یعنی تقریبا ۳۲٪ حجم باتری بیشتری وجود دارد.

Galaxy S6 review-toranji (44)

سال گذشته با توجه به اندروید ۵ و حجم باتری ها می توان گفت سال خوبی برای باتری پرچمدارها نبود، هر چند سامسونگ با اشتباه ترین تصمیم ممکن و قرار دادن باتری کم حجم ۲۵۵۰ میلی آمپر برای گلکسی اس ۶، شاید به نیت باریک تر از آیفون شدنس، باز هم عمر باتری قابل قبولی را ارایه داد اما جا داشت که باتری بزرگتری همچون گلکسی اس ۶ اکتیو را در آن قرار می داد. گلکسی اس ۶ اکتیو با باتری ۳۵۰۰ میلی آمپری توانست بهترین موبایل از نظر عمر باتری در بین همه موبایل های هوشمند باشد. همه این ها در کنار هم و نگاهی به پردازنده جدید اسنپدراگون ۶۵۲ به ما می گوید که گلکسی A9 می تواند عمر باتری خیلی خوبی را با باتری ۴۰۰۰ میلی امپری خود به جای بگذارد.

اگر نگاهی به حجم باتری خانواده گلکسی A 2016 هم داشته باشید متوجه می شوید که سامسونگ در نظر دارد تا در سال ۲۰۱۶ توجه ویژه ای روی عمر باتری داشته باشد. نظر شما چیست؟ گلکسی آ ۹ (Galaxy A9) می تواند عمر باتری خارق العاده ای داشته باشد؟

[su_button url=”http://www.sammobile.com/2015/12/24/the-galaxy-a9-is-bound-to-have-mind-boggling-battery-life/” target=”blank” background=”#6AB999″]sammobile[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
40 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Aryan.e.m

شما حتما باید اسم سونی رو بیاری؟؟
نیاری نمیشه؟ این همه شرکت باتریشون نابود بود حتی خود سامسونگ… :negative: :negative:

Navid

کاش بعضیا طرفدار سانسونگ نبودن این ادبیات زشت و بچه گانه باعث تاسفه من به عنوان طرفدار سامسونگ این رفتار زشت رو محکوم میکنم! دشمن دانا که غم جان بود….

LBjames

گویا رنگ سفید برای صفحه نمایش گوشی های سامسونگ کلا تعریف نشده.
سفیدش هر رنگی هست جز سفید!

Navid

شما از کجا رنگ سفیدو تشخیص دادی؟نوت ۵ یا اج پلاسو دیدین ؟

LBjames

بچه جون درست حرف بزن اینجا خونه بابات نیست هر جور خواستی صحبت کنی
تو همین عکس a9 واضحه که رنگ سفیدو صورتی نشون میده

a.s

شما اطلاعاتت ناقصه.دوربینی که باهاش عکسو گرفتن وایت بالانس رو بر اساس نور محیط تنظیم کرده نه نور صفحه نمایش.ایراد الکی هم از گوشیها نگیرید.همشان عالی هستن.شماها فقط پولشو میدید.نساختینش که اینقدر تعصبی برخورد میکنید.

LBjames

دوسته عزیز من خودم نوت ۴ دارم رنگ سفیدش به هیچ عنوان با گوشی های الجی و سونی قابل مقایسه نیست.من که تعصبی تو حرفام نمیبینم فقط چیزی که دیدمو گفتم والسلام

kamix1353

آقایLbjames
تو تنظیمات گزینه هست تنظیمات صحفه رو میشه تغییر داد.
در ضمن بهتر بود جمله اتون رو اینجور شروع میکردید که سفید سامسونگ خوب نیست .نه اینکه براش تعریف نشده.چون جمله دوم نشون نمیده نیت شما چیه.پست مربوط به باطری یهویی یکی میاد اینجور مینویسه هزار جور برداشت میشه.

Navid

نمیدونم چرا حس میکنم سامسونگ واسه پرچم داراش یکم کم کاری میکنه اسپیکر منو باطری ضعیف نبود کارت حافظه و….

SONY 1946

اگه شرکتی باشه که بخواد در زمینه باتری ها تحولی ایجاد کنه،قطعا خود سونی هست،شک نکنید، همون طور که سونی از گذشته تا به الان این قضیه رو اثبات کرده :whistle: 😉

Ali

فن بیانت رو درست کن

riofarina

برادر این طرز برخورد بیشتر به برندت ضربه میزنه.
اگه همین حرفو مودبانتر بیان کنی هم تاثیرش بیشتره هم باعث میشی طرفدارای سامی بیشتر بشه و هم باعث میشی فن های بی ادب سایر برندها شرمنده بشن.
موفق باشی :rose:

Navid

دوست سامسونگی من یه برند خارجی هر چند هم محبوب باعث نمیشه که ما بخواییم به یه نفر توهین کنیم بزرگترین لطمه رو به سونی طرفداراش زدن و این رفتار شما یه جورای به ضرر برند مورد علاقت هست یکی از علل علاقه به سامسونگ طرفدارای دوس داشتنیش هستن (البته بجز نمایندگی های کم سواد و بد رفتار سام سرویس)ا!ین وجه رو خراب نکنیین ممنونم

SONY 1946

اینجوری باشه نوت ۵ هم از Z2 یک سال و نیم قبل سونی ضعیفتره :whistle:
XPERIA Z2 89 :whistle:
Note 5 85 🙁
:whistle: :whistle: :whistle: :whistle:

Mohammad Ghasemi


نود درصد فناتون همینطورین البته ما هم از خجالتشون در میایم چون اگه به سونی توهین میکرد کاری به ما نداشت واقعا ولی چون به خودمون توهین میکنه باید جوابشو داد هرجوری که شده

i_love_quality

فکر کنم سال ۲۰۱۶ بر خلاف ۲۰۱۵ شاهد باتری های عالی باشیم چون نه اندروید ۵ پر مصرف وجود داره نه پردازنده های پرمصرف

بنظرمن دیگه شرکت ها خیلی دارن به گوشی های بالارده میرسن بطوری که خیلی ها دیگه سمت پرچمدار نمیرن!
A8 – A9 سامسونگ
M5 و C5 سونی
A9 و X9 اچ تی سی
!!

riofarina

قطعا رکوردها رو جابجا میکنه ولی ایکاش از اگزینوس استفاده میکرد که کم مصرفتر هم هست.
سری A واقعا بهترین میانرده بازار هستن.

Sirish tech

شما درست میگید ولی ایکاش قیمت مناسب تری داشت!!!!
تو کشوری پر از گوشی چینی هستش و گوشی های ۹۰۰ تومانی سامسونگ با همون کیفیت (ولی چینی) به قیمت ۳۵۰ تومن فروخته میشه واقعا آدم زورش میاد بیشتر از دوبرابر برای خرید گوشی میانرده بده

Myxperia

جزو بهترینها هستن فقط یه مقدار قیمت گذاریشون منصفانه نیست و گرونه !

riofarina

بله درسته قیتش یکم تنده، البته وجود بدنه با کیفیت کمی تا حدودی قیمت بالاشو توجیه میکنه که اونم سری آنر هواوی با استفاده از فلز دیگه حرفی واسه گفتن نمیذارن.
من خودم برند باز نیستم و از حق نگذریم چینی ها حرفای زیادی واسه گفتن دارن.
اینم اضافه کنم میانرده های سونی و اچ تی سی هم قیمتشون خیلی تنده. نمونش a9 htc یا m5

Aryan.e.m

به نظر من بهترین میان رده موتو جی هست چون طراحی عالی و ابعاد مناسبی داره ولی از لحاظ گارانتی فعلا چیزی نمیشه گفت
مقرون به صرفه ترین میان رده هم xperia sp بود و بس…

Ali

اسم اس پی اومد
به نشان حاکم بزرگ احترام بذارید :)))
حیف اپدیت نشد

Aryan.e.m

علی آقا منم اس پی داشتم
دزد زد اونم تو کوچه خودمون :llll

Ali

ای واای چقدر بد .حیف شد
خیلی گوشی خوبی بود هنوز دارمش..تنها ایرادش ضخامتشه.

Mohammad Ghasemi

چه دلیلی داره یه دامدونگ فن بیاد زیر پست دام بگه س.و.ت.ی؟؟؟؟!!
چیزی نیست جز سوزش و ترس از بزرگی اسم SONY

تازه یه کم فحش هم برا خودش جور کنه با گفتت جمله ی همه ی فنهای سونی ا.ح.م.ق.ن یعنی سامسونگو بیشتر از باباش دوس داره؟؟؟؟!!!
@I love dam2ng

kamix1353

شما که خیلی مودب هستی قاسمی
خیلی از دوستان پیامهایی که کل فهم ات رو عیان کردی یادشونه.وقت ندارم بگردم لینکش رو پیدا کنم.هر کی حرف میزنه تو یکی …….در ضمن خوبیت نداره خودت خودت رو لایک کنی.برات حرف در میارن :whistle:
Love
یه فرقی باید بین طرفدارای سامسونگ و بعضی طرفدارای سونی باشه.اینها از دیروز ناراحت هستند.سعی کن مثل اونا نشی. :rose:

mohammad.R.1

اون دوستمون اشتباه کرد و نباید این حرف رو میزد.
بهتره با اینجور افراد مودبانه و با منطق صحبت بشه در این صورت خودشون شرمنده میشن .
در ضمن یه شرکت ارزش این رو نداره که به هموطنمون توهین کنیم. :rose:

HiKa

سری A فوق العاده هستن. من واقعا قبولشون دارم! تقریبا بالا رده ها دارن با پرچمدار ها یکی میشن! همین الان M5 و a8 مشخصات فوق العاده ای رو دارن به عنوان یه بالا رده ارائه میدن ک به پرچمدار ها خیلی نزدیکه…
کاری ک سونی و سامسونگ دارن انجام میدن توی کیفیت خلاصه میشه. کیفیت ساخت بالاتر و کیفیت سنسور بیشتر، بدون نقص بودن، فقط پرچمدار… اما اگه زیاد سخت نمیگرید سری a و m میتونن کلیه نیاز های شما رو بر طرف کنه… :heart:

Different_boy

انشالا اوج این روند بهینه سازی باتری رو توی اس۷ ها ببینیم و حداقل دو روز با کار سنگین جواب بده.الان همه روی یک روز قفل کردن با یکم ضخامت بیشتر نه زمین به آسمون میره نه اسمون به زمین میاد.ولی عمر باتری بسیار بهتری به مشتری عرضه میشه.

Mohammad Ghasemi

صددرصد دروغای سامسونگ تو تبلیغاتا شروع میشه و صبر کین تا نتایج مستند و واقعی ازش بیاد

kamix1353

نتایج واقعی هم که میاد میگید جیره خوار هستند،ول کن اینهارو از دیشب تا حالا چت شده،از بعد پست دوربین فعالیتت زیاد شده.از خودت بگو سرحالی؟ :whistle:
نگرانتم ناجوررر

Different_boy

آقا جوووو این پست هم بر اساس نتایج آ۸ نوشته شده!!!اصن سامسونگ دروغگو.شما برو نتایج آ۸ رو ببین.دودوتا ۴ تا کن بعد برو اس۶ اکتیو ببین.باز ضرب و تفریق کن.تا اون موقع هم آ۹ بررسی شده و اینقدر حرص نمیخوری!!!

sinamirzaii

از زد۵ و زد۵ پریمیوم که مسلما بیشتر هست از زد۵ کامپکت و زد ۲ و …… از اینا مطمعنا بیشتر هست فرق ۳۰۰۰ میلی امپر و ۴۰۰۰ میلی امپر رو میدونی ؟؟!

kamix1353

Love
یه فرقی باید بمونه با بعضی طرفدارهای سونی :good:
موافق هستی؟ :good:

sinamirzaii

واقعا باتری به این میگن گوشی کاملی هست
پ.ن من الان فهمیدم چرا سونی پیشرفت نمیکنه چون داره خودش رو با نسل پرچمدار های قبلیش مقایسه میکنه مثل یه ترولی میگفت اگر نوت۵ از زد۵ و زد۵ پی باتریش قوی تر هست از زد۲ که ماله سال پیچ و مهره است ضعیف تر هست اخه چه ربطی داره باید باتری هر گوشی نسل به نسل زیاد بشه نه بیاد پایین اقا اگر زد۵ باتریش مثلا ۹۰ ساعت شارژ دهی میداد طبق جی اس ام ارنا اون وقت بیا پزش رو بده نه با زد۲ که ماله یه سالو خورده ای پیش هست دقیقا مثل ایران که مردمش میگن چه میدانم زمان شاه ایجور بود و اونجور بود الان فرق داره
عزیزم طرز فکرت رو عوض کن اگه این طوره خوب یه فن نوکیا میاد میگه ۱۱۰۰ یه هفته شارژ دهی داشت (خدا رحمتش کنه)
اگر نسل بعدی سری زد( که من فرقشو با اولین زد نمیدانم) تانست با اس۷ رقابت تنگاتنگی رو داشته باشه یا حتی بیشتر باشه اون وقت بیا حرف بزن
پ.ن ۲ در مرود زد ۵ کامپکت رو بخوای با نوت۵ یا اس۶ مقایسه کنی منم با اس۶ اکتیو مقایسه میکنم که کلا نابود میکنه هرچه سونی و سری زد و ام و سی

احمد

امشب بازم شرمم شد از کامنتای دوستان واقعا این چه وضع حرف زدنه بچه ها رعایت کنید

Mohammad Ghasemi

دام فنان دیگه چون فروش گوشیاشون هر روز داره کمتر میشه مثلا سالی ۵درصد از فروششون کم میشه البته از ۲۵ درصد فروش گوشیا یعنی حدود ۴سال دیگه ایشالا نامی از دام نیس

kamix1353

به قول شما کارشناسهای سوتک فروش کمتر یعنی حرفه ای بودن :yes:
اونوقت سوتک که دو درصد از کل بازار رو داره کجای ماجرا هست؟آهان درست حدس زدی،با ارفاق رده یازدهم رو تصاحب کرده :whistle: در ضمن بشین تا سامسونگ ورشکست شه :bye:
باطری بهتر ،صحفه نمایش بهتر،دوربین عالی،کیفیت ساخت بالا ،و کلی چیز دیگه باعث میشه کم نشن طرفدارای سامسونگ و مطمن باش کسی سامسونگ نخواد بخره حتما تو برنامه اش ایفون هست که اونم به سوتک دخلی پیدا نمیکنه.تو و امثال تو هم اسباب خنده خلق هستید :whistle:

AMIR 2311

چه حرفای بچگانه ای زیر این پست داره زده میشه واقعا که شورشو در اوردن بخاطر دو تا برند که کم ارزشه داری به هموطنت فحش میدی [ هم طرفدارای سامسونگ هم سونی بعضی هاشون که فکر میکنن این دو تا برند مال باباشونه ] سعی کنین از چیزی که دارین لذت ببرین هیچ برندی بهترین نیس

milad danesh

باهات موافقم ظاهرا هم وطن های گلمون برای جر و بحث گوشی میخرن برای نیاز هاشون و برای لذت بردن نمیخرن فقط میتونم بگم برای بعضی از طرز فکر ها متاسفم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)