حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

به همراه انتشار تصاویر جدید مشخصات گلکسی A9 تایید شد

نوشته

8 سال قبل | 4 دیدگاه | ترنجی

انتظار می‌رود گلکسی A9 در آینده نزدیک معرفی شود که این گلکسی دارای شماره مدل SM-A900، به لطف صفحه ۶ اینچی Super AMOLED فول اچدی بزرگترین گلکسی سامسونگ خواهد بود. امروز این دستگاه توسط مرکز صدور گواهینامه تجهیزات مخابراتی چین تأیید شده است و این نوید را می‌دهد که گلکسی A9 برای فروش در چین، آماده شده است. در ادامه با ما همراه باشید.

گلکسی A9 با ابعاد ۱۶۱٫۷x 80.9x7.4 میلی‌متر و وزنی برابر با ۲۰۰ گرم و فریم فلزی با دیگر اعضای خانواده خود یعنی نسخه ۲۰۱۶ گلکسی A3، گلکسی A5 و گلکسی A7 بسیار شباهت دارد. این دستگاه به پردازنده اسنپدراگون ۶۲۰ یا احتمالاً اسنپدراگون ۶۵۲ با فرکانس ۱٫۸ گیگاهرتز، اسکنر اثر انگشت در دکمه هوم و اندروید ۵٫۱٫۱ مجهز خواهد شد.

یکی از بارزترین مشخصات گلکسی A9، باتری بسیار بزرگ ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است تا زمان شارژ دهی فوق‌العاده‌ای را فراهم کند. همچنین این دستگاه از قابلیت ارتباطی LTE، دوربین ۸ مگاپیکسلی سلفی، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی اصلی و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی به همراه درگاه میکرو اس دی بهره خواهد برد.

هنوز از قیمت این دستگاه از سوی سامسونگ صحبتی به میان نیامده است. هرچند که شنیده می‌شود این دستگاه فقط برای چین در نظر گرفته شده است اما با دریافت تأییدیه FCC در هفته گذشته احتمال می‌رود در بازار ایالات متحده هم عرضه شود.


 

گلکسی آ 9 Galaxy A9 2

گلکسی آ 9 Galaxy A9 4

گلکسی آ 9 Galaxy A9 3

گلکسی آ 9 Galaxy A9


[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/More-Samsung-Galaxy-A9-photos-show-up-features-reconfirmed_id76887″ target=”blank” background=”#6AB999″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
shahinhhh

مشخصاتش یه جورایی شبیه میت ۷ هستش

Yas

خیلی بزرگ نمیشه ۶اینچ
کاش حداقل دوربینش ۱۶ میبود

aalidlg

باتری ۴۰۰۰ صفحه ی سوپر امولد کم مصرف ایا باز هم رکورد عمر باتری شکسته میشه؟

Hamidreza hamidi

دوربین از A8 ضعیف تر :negative:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
احسان تودجی