حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

به‌روزرسانی لازم برای رفع مشکل خالی‌شدن شارژ باتری سرفیس بوک در حالت Sleep، در اوایل سال آینده میلادی عرضه خواهد شد

نوشته

8 سال قبل | یک دیدگاه | ترنجی

سرفیس‌بوک، اولین محصول مایکروسافت است که سری مک‌بوک اپل را به‌چالش می‌کشد و همانند نسل اول هرمحصول دیگری، دارای مشکلات فراوانی است؛ این مشکلات، توسط خریداران زیادی گزارش شده که از عمده‌ترین آن‌ها، می‌توان به خالی‌شدن سریع باتری در حالت Sleep اشاره کرد. شرکت مایکروسافت، به‌تازگی این مشکل را تایید کرده است و مدعی شده که در اوایل سال ۲۰۱۶، به‌روزرسانی را برای رفع این مشکل عرضه خواهد کرد. همراه ترنجی باشید.

به‌عبارت ساده‌تر، این موضوع یک مشکل شایع در بین تمامی مدل‌های سرفیس‌بوک است و تا قبل از سال آینده میلادی، رفع نخواهد شد. این مشکل هنگامی به‌وجود می‌آید که کاربر با بستن درب سرفیس‌بوک، این لپ‌تاپ را به‌حالت Sleep می‌برد؛ البته مایکروسافت مدعی شده است که تعداد  زیادی برنامه در این‌ حالت، در پس‌زمینه باقی مانده و این موضوع، منجر به تخلیه ناگهانی شارژ دستگاه می‌شود.

یکی از مهندسان این شرکت، می‌گوید:

بله؛ مشکل “تخلیه شارژ باتری سرفیس‌بوک در حالت Sleep”، یک مشکل [شایع] است که ما برای رفع آن تلاش می‌کنیم. ما می‌توانیم پردازنده را در حالت Sleep عمیق‌تری نسبت به حالت فعلی، قرار دهیم. ما به‌روزرسانی را برای رفع این مشکل به‌زودی در سال آینده، عرضه خواهیم کرد.

هم‌چنین وی مدعی است که کاربران می‌توانند با بستن صفحات اینترنتی که در آن‌ها محتوایی استریم می‌شود، پیش از بردن سرفیس‌بوک به حالت Sleep، از تخلیه ناگهانی شارژ باتری تاحد زیادی جلوگیری نمایند. البته این تنها مشکل سرفیس‌بوک نیست؛ پیش‌تر، برخی از کاربران بابت صفحه‌آبی مرگ در این دستگاه گلایه کرده بودند.

[su_button url=”http://news.softpedia.com/news/microsoft-to-release-surface-book-sleep-bug-fix-in-early-2016-497161.shtml” background=”#04c571″]Softpedia[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
md4956

حداقل یک ماه دیگه ! ساپورتشون رو برم :|‌ 😐 عیب های مک او اس عمرشون به یک هفته نمیرسه٬ اونوقت رقیبش …

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی