حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اظهارنظر مدیرعامل شیائومی درباره پرچم‌دار آینده این شرکت و زمان‌عرضه Mi 5

نوشته

8 سال قبل | یک دیدگاه | ترنجی

پس از رویداد خبری شیائومی در ۲۴ نوامبر که تبلت Mi Pad 2 و فبلت Redmi Note 3 در آن معرفی شد، مدیرعامل این شرکت درباره پرچم‌دار آینده شیائومی با نام Mi 5 اظهار نظر کرده است. با ترنجی برای کسب اطلاعات بیشتر درباره پرچم‌دار آینده شیائومی، همراه باشید.

در حدود ۱۶ ماه از معرفی آخرین پرچم‌دار شیائومی گذشته است؛ برخلاف سازندگان دیگر که عموماً یک بازه‌ شش ماهه‌ را برای معرفی پرچم‌دار جدید خود در نظر گرفته‌اند، شیائومی در توسعه پرچم‌دار بعدی خود با دقت پیش‌ می‌رود و بنابر اظهار نظر رسمی مدیر اجرایی این شرکت چینی، شیائومی ۱۲ تا ۱۸ ماه را برای توسعه و طراحی پرچم‌دار بعدی خود در نظر گرفته است. این بازه‌زمانی نسبتاً طولانی، بدین معنی است که معرفی پرچم‌دار آینده شیائومی با نام Mi 5 بسیار نزدیک خواهد بود. در حقیقت، مدیرعامل اجرایی این شرکت مدعی است که از پرچم‌دار آینده شیائومی استفاده می‌کند و به‌نظر وی، این یک محصول خارق‌العاده است. اما چه‌زمانی شیائومی Mi 5 عرضه خواهد شد؟

یک تحلیلگر، مدعی است که پرچم‌دار آینده شیائومی بعد از فستیوال بهاره این کشور که در ماه فوریه برگزار می‌شود، ارایه خواهد شد. این تحلیلگر می‌گوید که شیائومی بر این‌باور است که می‌تواند تعداد زیادی از پرچم‌دار آینده خود را با نام Mi 5 به‌فروش برساند.

آخرین مشخصات فاش‌شده برای این محصول عبارتند از یک نمایشگر ۵٫۲ اینچی با وضوح Full HD، چیپ‌ست جدید اسنپدراگون ۸۲۰ با چهارهسته پردازشی و واحدگرافیکی آدرنو ۵۳۰، ۴ گیگابایت رم به‌همراه یک باتری متوسط ۳۰۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Analyst-says-Xiaomi-Mi-5-will-be-launched-in-February-CEO-Lei-Jun-calls-it-amazing_id76172″ icon_color=”169e83″]Phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
amirali_68

به شدت منتظر پرچمدار جدید این شرکتم
مطمئنم که میترکونه :yahoo:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی