حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی ویو (Galaxy view) نه تبلت است نه تلویزیون، تبلیغات جدید سامسونگ برای این دستگاه عظیم الجثه

نوشته

8 سال قبل | 3 دیدگاه | ترنجی

گلکسی ویو (Galaxy view) یک تبلت بزرگ ۱۸.۴ اینچی خوانده میشد و از این نظر کمی بی معنی می نمود. گویا سامسونگ هم از این مسئله ناراضی است و در تبلیغات جدید خود برای این دستگاه که در یک دسته بندی کاملا نو قرار می گیرد یک شعار جدید اما نه چندان نو ارایه کرده است، می گوییم نه چندان نو چرا که قبلا هم برای توصیف سری گلکسی نوت از همین روش استفاده شده بود، نه موبایل نه تبلت! و در نهایت برای گلکسی ویو: نه تبلت و نه تلویزیون! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا تفکر کلی سامسونگ از طرز استفاده یا به عبارت بهتر، فرهنگ کاربری گلکسی ویو را با هم ببینیم.

Samsung-Galaxy-View-01

اینکه سامسونگ با دید تولید یک تبلت پیش نرفته است را می توان از مشخصات این دستگاه هم متوجه شد، سامسونگی که برای موبایل ۵.۱ اینچی خود رزلوشن QHD در نظر می گیرد، چرا باید یک نمایشگر ۱۸.۴ اینچی به رزلوشن FHD را برای این دستگاه در نظر بگیرد؟ مشخصا چون کاربری که برای آن در نظر دارد به گونه ای است که بیشتر نزدیک به تلویزیون است، منظور تماشای ویدیو از فاصله بیشتر است.

در ویدیوی که خواهیم دید می بینیم که با یک ریتم قلقلک دهنده (!) سامسونگ به شما می گوید این یک وسیله برای سرگرمی است و بیشتر متمرکز بر تماشای محتوا. یک تلویزیون کوجک، قابل حمل، هوشمند و متصل به اینترنت که شما را به اکثر سرویس های ارایه ویدیو متصل می کند، می توانید با آن وبگردی کنید و البته روی نمایشگر بزرگ آن یک دست بازی دسته جمعی یا حتی کلش او کلنز روی ۱۸.۴ اینچ! آ… خیلی کاربردها که به نظر می رسد سامسونگ باید روی فرهنگ کاربری آن بیشتر کار کند، البته اگر بخواهد یک دسته نو و موفق مثل گلکسی نوت بسازد.

در ادامه شما را دعوت به تماشای این ویدیو می کنیم :

نظر شما درباره گلکسی ویو (Galaxy view)  چیست؟  می تواند موفق باشد؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Samsung-Galaxy-View-stars-in-promo-video-its-not-a-TV-and-not-a-tablet_id76128″ background=”#07a467″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Saeid.smxo

کاربرد خودشو خواهد داشت.
به عنوان مثال تو نمایشگاهها میشه به عنوان معرفی کالایی مورد استفاده باشه و ….

Behnam Gholizadeh

خوراکه فیلم دیدنه!شاید بگیم روزمره استفاده کم ازش بشه ولی همین که بدونی همچین محصولی با همچین کیفیتی هستش یه دلگرمیه واسه ادم که در صورت نیاز میتونه بخرتش.

Steve Jobs

قیمتش چنده؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)