حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رام‌های سیانوژن‌مد ۱۳ مبتنی بر اندروید مارشمالو (شبانه)، هم‌اکنون برای دریافت در دسترس هستند

نوشته

8 سال قبل | 6 دیدگاه | ترنجی

تیم سیانوژن اخیرا اعلام کرده است که رام‌های سیانوژن‌ CM13 مبتنی بر اندروید ۶٫۰ مارشمالو Nightly (شبانه)، هم‌اکنون برای دریافت در دسترس هستند. CM13، برای چند دستگاه منتشر شده است و کاربران هم‌اکنون می‌توانند از آن استفاده کنند. در ادامه همراه ترنجی باشید.

CM13، برای وان‌پلاس وان (bacon)، نکسوس ۷ (deb & flo)، ال‌جی جی ۴ (h815)، گلکسی تب پرو ۸٫۴ (mondrianwifi)، ال‌جی جی پد ۷٫۰ (v400 & v410)، ال‌جی جی ۳ ورایزون (vs985) و موتو ایکس ۲۰۱۴ (victara) در دسترس است. این شرکت می‌گوید که دستگاه‌های بیشتری به این لیست اضافه خواهند شد.

شرکت سیانوژن به کسانی‌ که هم‌اکنون بر روی CM 12.1 YOG4 یا CM 12.1 YOG7D هستند، توصیه می‌کند که به رام‌های Nightly (شبانه) به‌روزرسانی نکنند اما اگر با این رام‌ها که دارای باگ‌های زیادی هستند، مشکلی ندارند، می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. رام snapshot که باگ کمتری نسبت به رام شبانه دارد، در ژانویه ۲۰۱۶ منتشر خواهد شد.

اگر شما از ۱۲٫۱ شبانه استفاده می‌کنید و می‌خواهید بیلد جدید را بدون استفاده از گزینه‌ی “Wipe Data/Factory Reset” فلش کنید، باید افزونه‌ی شخص ثالث خود را به‌روزرسانی کنید.

[su_button url=”http://www.gsmarena.com/marshmallowbased_cyanogenmod_13_nightly_builds_now_available_for_download-blog-15172.php”]GSMARENA[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
bimaqz

کاش برا اس۶ هم میداد امتحانش میکردم ، خیلی منتظرش بودم! :heart:

Ali

برای اس۶ نمیاد منتظر نباش

Ari khan

افزونه های شخص ثالث چیه؟ :scratch:

Ali

فکرکنم منظورش این بود که از داخل رام به روز رسانی بشه بصورت ota .تو ترجمه اینطوری شده

pika

خداوکیلی حال ندارم وگرنه تست میکردم ببینم چجوریه , نصف لیست ال جیِ :scratch:

Ali

شخصی سازیش خیلی خیلی از اندروید خالص بهتره.اما همون ظاهر..استفاده از نسخه های نایتلی یکم اعصاب فولادی نیاز داره اما اسنپ شات خوبه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی