حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سرویس Opera Max اکنون می‌تواند تا ۵۰ درصد از دیتای مصرفی شما را در هنگام استریم‌کردن موسیقی کاهش دهد

نوشته

8 سال قبل | 2 دیدگاه | ترنجی

ماه آگوست سال جاری بود که اپرا رسما اعلام کرد که سرویس Opera Max می‌تواند تا ۵۰ درصد از حجمی که در هنگام تماشای ویدئو در یوتوب و یا Netflix مصرف می‌شود را کاهش دهد. با وجود این موضوع کاربران شاهد هیچ کاهشی در کیفیت ویدئو‌ها نخواهند بود. حال اپرا تصمیم گرفته است که روی بخش موسیقی هم چنین برنامه‌ای را پیاده سازی کند. در ادامه با ترنجی همراه شوید.

با توجه به گفته‌های اپرا، گوش دادن به‌موسیقی و یا رادیو به‌صورت آنلاین به‌مدت ۹ ساعت می‌تواند ۱ گیگابایت از حجم دیتای شما را مصرف کند که حجم مصرفی بسیار زیادی است. حال اپرا قصد دارد که در اپلیکیشن‌های Youtube Music، Pandora، Slacker Radio، Gaana و Saavn این سرویس را پیاده‌ سازی کند، این موضوع می‌تواند به‌ فراگیر‌ شدن این سرویس اپرا کمک فراوانی کند زیرا همچنان بسیاری از کاربران به‌صورت آنلاین به موسیقی یا رادیو گوش می‌دهند. اپرا همچنین اعلام کرده است که Opera Max علاوه بر کاهش مصرف حجم دیتای کاربران می‌تواند بر روی میزان دیتای مصرفی نیز کنترل داشته‌ باشد. این ویژگی باعث می‌شود که کاربران بهتر متوجه میزان مصرف حجم دیتای خود در یک بازه مشخص شوند.

روزانه افراد بیشتری به‌سمت گوش دادن به موسیقی مورد علاقه‌شان با چنین اپلیکیشن‌هایی جذب می‌شوند. اما این اپلیکیشن‌ها به‌سرعت حجم دیتای کاربران را کاهش می‌دهد. حال ما با سرویس Opera Max، ویژگی فشرده‌ کردن فایل‌های موسیقی را به این اپلیکیشن‌ها آورده‌ایم. این موضوع باعث می‌شود که کاربران در مورد میزان دیتای مصرف شده خود کمتر نگران شوند. این سرویس همچنین برای مناظقی که حجم دیتای محدودی دارند نیز بسیار مناسب است.

نظر شما چیست؟ شما درباره این سرویس چه‌فکر می‌کنید؟

[su_button url=”http://www.sammobile.com/2015/11/23/is-blackberry-testing-samsungs-exynos-7420-chipset-in-its-devices/” background=”#12b37e”]Phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
riofarina

من که قبلا نصب کردم کار نکرد، فکر کنم فیلتره.اصلا کانکت نشد :unsure:

Nfs

اولش که با هیلتر شکن روشن کنید میره داخل و دیگه نیازی به هیلتر شکن نداره
جالبیش اینجاست که خود برنامه یه جور هیلتر شکنه! و مصرفش هم من تاثیری ندیدم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
حسين میرنژاد
نویسنده و گرافیست وبسایت ترنجی - خوره تکنولوژیAparat.com/iDealTechs